Tjena
Fick en gammal dator av en vän, och ett grafikkort som var helt OK för mina behov. Formaterade om hårddiskarna och nu när jag sitter här och försöker få skiten att funka så finns det inga drivrutiner till den här datorn?
Modellen är Compaq presario 8143EA. Ifall man kollar HP's sida så är den enda drivern som finns där en USB grej och den behövs inte då jag kör SP3.
NÅGON som har en ANING om var i hela helvete jag kan fixa drivrutiner till den? Behöver först och främst till moderkort/nätverkskort då jag inte får något internet med sladden utan får köra på pappas mobila internet... har fixat till grafikkortet då det var enkelt gjort ifrån ATI's hemsida men resten av skitdatorn hittar jag verkligen inte.
@KN-skåpet står N2104 och har sökt på det, det som kommer upp är nåt "Driversdetective" och det är typ virus skit som inte hittar något utan man måste regga sig.
StuntRoxx Projektet! SÅLD! Beta Ark Projektet! SÅLD! Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15!
Klicka här för att komma till min biltråd!