Snus igenom säkerhetskontrollen

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Tobbe96
Svårstartad skrothög

Inlägg av Tobbe96 »

Douglasson skrev:Undrar också hur det här fungerar, då jag själv är minderårig och ska åka till grekland idag + att mina föräldrar inte vill att jag ska snusa. Så undrar om det är någon som en nämner något om man lägger en dosa i det in checkade bagaget? :-)
Det är inga problem ;) Man kan lägga i princip vad som helst där :D
Bild

Victorh skrev:glykol + vatten intebra kan vara det som är problemet!
Jaså? ;)
Användarens profilbild
tompa221
Avstängd

Inlägg av tompa221 »

Douglasson skrev:Undrar också hur det här fungerar, då jag själv är minderårig och ska åka till grekland idag + att mina föräldrar inte vill att jag ska snusa. Så undrar om det är någon som en nämner något om man lägger en dosa i det in checkade bagaget? :-)
Man får ha med sig vapen och allt, dem kommer inte nämna nått. farsan tar ju med sig stockar i bagaget varje gång vi ska någonstans.
Perra.S skrev:
potog skrev: Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.

Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt :P
Seriöst, är du ens på riktigt?
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

slider_Alex skrev:Nu äre så att ja ska dra till polen med klassen på tisdag oo undrar får ja ha med en snus dosa utan att dom tar den i säkerhetskontrollen på flygplatsen?
Ja e ju minderårig om nån undrar :P
kolla hur det ligger till med tobaksvaror hur mycket man fåt ta med in. antar att man får ta med till ett visst antal gram.

men kolla runt lite hur det funkar med cigg. reglerna borde vara samma för snus.

annars får du väll vara utan ett tag ;)

PS: att du är minderårig ska inte spela någon roll.

OCH TILL ER ANDRA: 90% av tråden har inget med hans fråga att göra. era egna diskutioner kan ni ta i chatten eller göra en egen tråd.
Douglasson
Svårstartad skrothög

Inlägg av Douglasson »

Tobbe96 skrev:
Det är inga problem ;) Man kan lägga i princip vad som helst där :D
FYfan vilken lättnad!
Tack så grymt mycke!
När älgen är blå, ja då är ölen kall!
Douglasson
Svårstartad skrothög

Inlägg av Douglasson »

PK skrev:
slider_Alex skrev:Nu äre så att ja ska dra till polen med klassen på tisdag oo undrar får ja ha med en snus dosa utan att dom tar den i säkerhetskontrollen på flygplatsen?
Ja e ju minderårig om nån undrar :P
kolla hur det ligger till med tobaksvaror hur mycket man fåt ta med in. antar att man får ta med till ett visst antal gram.

men kolla runt lite hur det funkar med cigg. reglerna borde vara samma för snus.

annars får du väll vara utan ett tag ;)

PS: att du är minderårig ska inte spela någon roll.

OCH TILL ER ANDRA: 90% av tråden har inget med hans fråga att göra. era egna diskutioner kan ni ta i chatten eller göra en egen tråd.
Okej men jag har tänkt att nöja mig med en dosa så de är nog lugnt :)
När älgen är blå, ja då är ölen kall!
Skriv svar