Sen för ngn dag sedan när jag hade skaffat ny så satte jag och pappa på den men så nere vid förgasaren och den fjädern som finns där hade vi satt tillbaka nålen fel. Men så skulle vi sätta den rätt igår för vi hade inte tid innan så satt vi den fel igen haha. men så öppnade vi där igen så på ngt sätt har nålen försvunnit, på ngt sätt ramlat ut innan vi satt på den innan eller ngt, ingen aning, helt borta...
så köpte vi en ny nu igår fast den var nog inte helt lika dan, men så nu känns det som den ska dö när man släpper gasen, och den dör jättelätt i låga varv.
När vi väl hade fått rätt på den så vi kunde starta den iaf när nålen satt rätt så startade den efter 2 kick men sen när jag körde hem till min kompis och skulle vänta utanför i 5 min startade den inte igen.
Han skjutsade mig istället, men så efter en stund stack jag hem till han igen för att testa att starta min moppe igen, fast det gick inte, jag började le den hem men sen när jag kom i en nerförsbacke kunde jag springa den igen iaf.. men den dog 2 gånger på vägen hem .... ;/
Den gick överbra innan den himla vajjern skulle gå sönder.
Ngn som vet ngt man kan göra kanske?
Jag vet helt klyddigt förklarat haha

Det är en Rieju drac 03 30moppe
endast urpluggat rör med 74 munstycke.