Internet skall avlyssnas!

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Dz2
Farsans gamla zündapp

Internet skall avlyssnas!

Inlägg av Dz2 »

Läs först denna ganska långa artikeln på sweclockers
http://www.sweclockers.com/recension/?id=6073

Kort och gott skall all internet trafik mellan sverige och utlandet filtreras och bevakas.

Jag tycker själv detta är ett hot mot våran frihet, yttrandefrihetslagen med mera.

Och det är bara en tidsfråga innan det kommer missbrukas och vi kommer ha skatteverket, antipiratpartiet och andra organisationer gapandes över superdatorn

Tänk dig, när du skriver på msn kommer några gubbar i staten kunna se exakt vad du skriver och till vem du skriver varför? msn går via utlandet (usa).
Tänk dig då..banköverföringar till utlandet...Hotmail ... Andra hemsidor..
Allt kommer de kunna bevaka och se precis vad du gör, vad du laddar ner vad du tittar på och gör på internet!

Det mystiska är också att jag itne hört ett skvatt om detta i TV eller tidningar. Det verkar som om staten försöker dämpa det så mycket som möjligt.

I århundraden har folk kämpat för frihet i alla möjliga revolutioner och krig. Nu kommer någon idiot med ett förslag som slänger allt detta åt he*vette och möjligjör ett kontrollsamhälle.

Det andra läskiga är att, tänk om en hacker tar sig in där? då kommer han kunna bevaka varenda person i sverige...

Spread the word! Säg detta till personer i din omgivning..vi måste stoppa detta!
Senast redigerad av Dz2 den 1 juni 2008, 20:37, redigerad totalt 1 gånger.
~OWR~ One Wheel riders ;)
R.I.P DooD
Kolla mina projekt!
Användarens profilbild
Debianbil
Pimp á la krääm

Inlägg av Debianbil »

:twisted: De är sjukt men vad fan ska man göra :twisted:
<---- :)
Användarens profilbild
Dz2
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Dz2 »

Debianbil skrev::twisted: De är sjukt men vad fan ska man göra :twisted:
Sprid det åt alla du känner! Och tipsa någon nyhetsredaktion
Det skall införas redan den 1 Juli 2008!!
R.I.P DooD
Kolla mina projekt!
Användarens profilbild
Franken
Svårstartad skrothög
Kontakt:

Inlägg av Franken »

dom e helt jävla sjuka, faan e det för fel på dom? :evil:
Användarens profilbild
nisse__nice
Farsans gamla zündapp

Inlägg av nisse__nice »

jävla idioter :evil: :evil:
Användarens profilbild
LillaMannen
Svårstartad skrothög

Inlägg av LillaMannen »

Vad fan, snart kommer väll alla ha en person som går brevid en hela tiden med en ak47.
Busungen är min pojk ! <33
hence
Elmoped

Inlägg av hence »

LillaMannen skrev:Vad fan, snart kommer väll alla ha en person som går brevid en hela tiden med en ak47.
Njae, mp5...
Användarens profilbild
Debianbil
Pimp á la krääm

Inlägg av Debianbil »

hence skrev:
LillaMannen skrev:Vad fan, snart kommer väll alla ha en person som går brevid en hela tiden med en ak47.
Njae, mp5...

nae med en m16
<---- :)
luddemuregard
Kinaraket

Inlägg av luddemuregard »

Men va fan konstig när vi har massa själv mords bombare i landet somm skickar massa skit till irak och säger var och när? haha nee skämt och sido :D Inte för att jag är rassist lt något så ni vet men det är ju sånt dom skulle ha kolla på ;D
Malossi hyper racing
Koniz
Varnad

Inlägg av Koniz »

Debianbil skrev:
hence skrev:
Njae, mp5...

nae med en m16
En stridsmaskin är ju så mycket coolare att ha brevid sig i camen 8)
Användarens profilbild
ProTeam
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av ProTeam »

Hoppas och tror att om detta införs att dom använder det på det sätt det är till för och inte missbrukar det.

Det bor ju nästan 10 miljoner i landet så alla håller dom nog inte koll på men dom kan ju säkert kolla upp fildelning m.m.

// ProTeam
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

ProTeam skrev:Hoppas och tror att om detta införs att dom använder det på det sätt det är till för och inte missbrukar det.

Det bor ju nästan 10 miljoner i landet så alla håller dom nog inte koll på men dom kan ju säkert kolla upp fildelning m.m.

// ProTeam
det är inte bara svenskar som kommer att kolla informationen, andra länder får också tillgång till den. kan ge mig fan på att det finns vissa "nyckelord" som gör att de mailen/meddelanden hamnar före i kön och kollas snabbare.

detta är ju helt klart ett brott mot yttrandefriheten iaf...
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=17828
Användarens profilbild
Dz2
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Dz2 »

chifen skrev:
ProTeam skrev:Hoppas och tror att om detta införs att dom använder det på det sätt det är till för och inte missbrukar det.

// ProTeam
det är inte bara svenskar som kommer att kolla informationen, andra länder får också tillgång till den. kan ge mig fan på att det finns vissa "nyckelord" som gör att de mailen/meddelanden hamnar före i kön och kollas snabbare.

Jag är medlem på hemsidan och har läst lite i forumet detta skall vara en bråkdel utav nyckelorden som kommer att finnas;

Triggerordlistan:

100-förråd, Aerosol spridning, Airplane, AK-47, Al-Aqsa, Allah, Allah-o-Akbar, al-quaida, Amatol, Ammonium triiodide, Ammonium, Ammoniumnitrat, Anakata, Anarki, ANFO Thermate, Anthrax, Anthrax, Arlanda, Arrest, As-Salāmu `Alaykum, Assassination, Avlyssning, Avrätta, Avrättning, Avsätta, Babyolja, bankomat, Barnporr, Barsebäck, Basladdning, Beatrice Ask, Bergsjön, big event, bin ladin (med tillägg “är stor”), bismillah al-rahmani al-rahin, Blasting cap, Blyazid, Blyblocksexpansion, Blynitrat, Bodström, Bogside Doodlebug, Bomb, Bomba, Bombhot, Bomullskrut, Booster, Botulism, Bribe, Brigader, Brokep, Buggning, bunker, Bush, C4, Calculations, Carl XVI Gustav, Carpet knife, Cayman Gibraltar, cell phone, cell, centralstationen bomb klockan 3, CIA, Cluster, Containerscanning, Cray, Cryptoanalysis, Cyclonite, DDNP, depå, DES, Detonator, Dilba, Dinitronaftalen, Distributed, Doctrine, domstol, dum-dum, dumpster diving, Dvärg, Dynamex, Dynamit, Dynashock, Döda, Egghead3000, Emulite, Encryption, ETA, Etylendiamindinitrat, Europakonventionen, Execution, extremism, Fake, Flint, Flygplan, Flygplanskapning, Flygplats, Forsmark, FRA, Fredrik Reinfeldt, Frihet, fritagning, Fyllmassa, Förstörelse, Förtvivlad, gang-bang, Geoprime, Gisslan, gisslan, Godsägare Persson, Granuler, ground zero, GRU, Grundlag, Gruppvåldtäkt, Gudrun Schyman, Guds vilja, Gurit, Hash, heligt krig, hemmagjord bomb, Hizbollah, HMTA, HMTD, *fult ord*, Håkan Roswall i ett badkar med välling, Hämd, Hönornas befrielsefront, IDEA, Ifpi, Imam, Immigrationsmyndigheterna, Importtull, insha’ Allah, inshallah, insurgents, IRA, Jan Guillou, JAS, Jersey Liechtenstein, Jihad, Jumbo jet, Justice, Kalashnikov, Kaliumperklorat, Kastrup, KGB, Kidnappa, Kimulux, Kina, Kommunism, Koncentrationsväg, k-pist, KP-Primer, Kristallin, kritisk diameter, Kryphål, Kulspruta, Kvicksilverfulminat, Kvinnoförtryck, Känslighet, Kärnkraftverk, Leverera, Liquid bomb, Loophole, Luftfaktura, Lönnmord, Lönnmord, Mardrömmar, Martyr, Mattkniv, Mercury fulminate, Metylaminnitrat, Miljöförstöring, Minaret, Minderårig, Mjältbrand, mob-förråd, moder jord, Molotov, Mord, Mossad, Mujaheddin, Murder, mänskliga rättigheter, Mörda, Nabit, Nagelsax, Natriumaminat, Natriumazidlösning, Nervgas, Nitrate, Nitro Nobel, Nitrocellulosa, Nitrocellulose, Nitroglycerin, Nitroglycerine, Nitrometan, Nitrostärkelse, Nonel, Not-So-Jolly Roger, Nuclear, Offer, offshore haven, Orättvisa, otryggt barn, Pannkakor, parallell computing, paramilitary, Parliament, Pedofil, Pentyl, Peroxyacetone, PETN, Picric acid, Pikrinsyra, PKE, PKI, PKK, plutonium centrifuges, Plutonium, politik, Potassium chlorate, President, Primär, Prostitution, Punktskatt, Pyrodex, RDX, RDX, Regeringen, Relatives, Retaliation, Revolution, riksbanken, Riksdagen, Riksdagshuset, Rosetta, RSA, Rättigheter, Rättvisa, Sagerska, Sanningen, Sarin, securitas, Sekundär, Semtex, Sex, sexbomb, Shampoo, shoe bomb, Självmordsbombare, Skans, Skatteflykt, Skatterevision, Skattmasen, Skjuta, Slottet, Smörja, social engineering, ssg, Stasi, Statskupp, statsminister, Subway, Suicide bomb, Supercomputer, Surströmming, Sweden, Säkerhetskontroll, Säpo, säpo, Sönderfallshastighet, t1amo, Taiwan, Tandkräm, Terrordåd, test tubes, Thermite, Tibet, TNP, Torped, Trafficing, Train, Trinitrophenol, Trotyl, Tungmetallazid, Turban, Tvätta, Tändhatt, UPK, Upphovsrättstaliban, Uppror, Uppstoppad nallebjörn, Uppvaknande, Utnyttja, Uzi, Wa `Alaykum As-Salām, Walk like an Egyptian, Vattenverk, wedding cake, wedding preparations, Wedding, Virgin Islands, Våldtäkt, Väpnad, värdetransport, Väteperoxid, yee-haa!, Yippie-Ki-Yay, motherfucker, Yttrandefrihet, Ödeläggelse, Övervakning,
---
له الارهاب لسلام عليكم إرهاب مخرب القاعدة اسامة بن لادن فلسطين يوم الأرض غزة جرائم حرب الله سلام عليكم وعليكم السلام كلاشنكوف مولوتوف قنبلة يدوية دبابة جاسوس عميل الخلافة جهاد مجاهدين ثورة حتى النصر فتح حماس متفجرات ديناميت إنشاء الله لاجئ فلسطيني حق العودة الله أكبر غصن الزيتون عوزي دبابة إضطهاد خراب اللواءات فطائر كتائب شهداء الأقص الدول الاسكندنافي قنبلة مجلس الشع

Jag gissar på att om ni lägger in denna listan som den är i ett mail eller dylikt så kommer den nog inte ge några problem för fascisterna. Deras program är säkert mycket smartare än så. Plocka istället ut några ord å lägg in dem slumpmässigt i den ordinare texten.
R.I.P DooD
Kolla mina projekt!
Användarens profilbild
Bredmar
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Bredmar »

Detta är sjukt, men så kommer det att bli! PGA folk som laddar för mycket! Jag går i 2:an på IT- linjen på johnbauerskolan, jag tror inte att staten kommer att lyckas med att övervaka hela internet, de skulle innebära någon typ av revolution eller liknande, Idag används internet som aldrig förr, och vi kommer alltid att behöva internet. Dock så tror jag att sverige håller på å bli som Kina, snart kommer man inte ens få se det man vill se på trevliga hemsidor. När jag var i kina så fick man inte gå in på vissa hemsidor, Kejsaren hade bestämt massa sidor som inte fick visas, det är sjukt med diktatur! Man måste ju för f*n få göra vad man vill på internet! Ska en gubbe sitta å kolla vad jag gör på kvällarna framför datorn? sjuk ide, men ända lösningen... Men det jag har hört, är att det kommer komma filmer i ett annat format än vad som vi har idag, ett format som har ett hemligt program i sig, så när du laddar ner filen, så sänds ditt IP-nummer till en server som reigstrerar vart datorn befinner sig, samt vart du bor. På detta sett så kan de stora filmbolagen sända ut stora böteslappar rätt i din brevlåda. Om jag inte mins fel så skulle detta hända 6 juni eller något sånt... vet inte exakt.
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Jag tycker alla sidor ska skaffa SSL-anslutning, så att dom inte kan se var vi går in och ut
Bild
Användarens profilbild
Tuta
King of the street

Inlägg av Tuta »

asså vi måste skaffa fram nån namninsamling! helt jävla CP ju!! :evil: *host* namninsamling.com *host*
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
verrox
Elmoped

Inlägg av verrox »

Tuta skrev:asså vi måste skaffa fram nån namninsamling! helt jävla CP ju!! :evil: *host* namninsamling.com *host*
jo, för det hjälper ju???
piratpartiet har protesterat mot detta förslag, jag är emdlem där och har delat ut foldrar för att informera folk om det, det minsta man kan göra...
Användarens profilbild
derbi_senda93
Tk & Snabbgas!

Inlägg av derbi_senda93 »

Om detta nu kmr att genomföras så finns det ju ingen mening med att internet ens skall finnas längre... ingen kommer ju att våga göra nånting på datorn. fan va sjukt!!
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

http://www.stoppafralagen.nu/

här är en bra sida för er som vill läsa på lite mer. det är inte bara genom sverige och utlandet, utom innanför sveriges gränser också (nästan alla servrar vi chattar genom, t ex msn messengers ligger i utlandet och kollas därför också) även om det är 2 st svenskar som pratar bara. telefonen kommer också avlyssnas.

här har ni några citat:

"Sverige är som Kina och Saudiarabien"

"Ingen domstol är inblandad. Ingen brottsmisstanke krävs. Alla behandlas som misstänkta."

"Nästan all kommunikation, även inom Sverige, passerar idag gränsen och kommer därmed att avlyssnas. E-post, sms, webbtrafik, chattar och mobil- och telefonsamtal, allt analyseras."

---------------------------------------------------
Men man kan väl lita på FRA?

Nej. Uttalanden från FRA:s dåvarande överdirektör Anders Wik visar att FRA redan bedriver avlyssning utan något som helst stöd i lagen (se avslöjandet och utredningsbegäran från Miljöpartiet). Den nya lagen ger möjlighet, och indirekt uppmuntran, till ännu värre övertramp.

Historien har lärt oss att information hamnar i fel händer. IB-affären är ett exempel på hur hemlig spaning har använts för politisk maktkamp och åsiktsregistrering med långtgående konsekvenser för privatpersoner. Skandalen kring f.d. generalmajor Tony Stigsson visar att inte ens "kvalificerat hemliga" uppgifter är säkra.

All erfarenhet visar dessutom att teknik som införs i övervakningssyfte successivt kommer till användning inom allt större områden och med allt godtyckligare syften. Propositionen säger: "Begreppet yttre hot är vidsträckt och måste också vara det för att ge utrymme för nödvändig flexibilitet och förmåga att anpassa verksamheten efter nya företeelser.". Vi får en smygande utveckling som inte låter sig förhindras genom fromma utfästelser från våra politiker.

Några hävdar att det är bra att avlyssningen lagregleras. Med den logiken vore också lagstiftning om att myndighetspersoner får mutas något bra, för då är det i alla fall lagreglerat.
---------------------------------------------------------
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

ursäkta dubbelpost men här har ni 2st namninsamlingar om ni tror att det kommer hjälpa :)

http://namninsamling.com/site/get.asp?stoppafralagen

http://namninsamling.com/site/get.asp?n ... vervakning

Bmw e34 Fix & Renovering
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator

Inlägg av Moddad »

Helt sjukt, detta är ju inte det enda som kommer dessutom, snack om att internet leverantörerna ska börja limitera de sider man kan besöka till de som de själva sponsrar osv och sen ska man behöva betala extra för ytterligare sidor, men som ni säger, detta är helt galet och har ju kommit fram på en mycket kort tid. Ner med ett Bodström-Sverige!
simmeman
Elmoped

Inlägg av simmeman »

Amen, tror ni det kommer vara någon som tittar på alla mail och lyssnar varje gång någon pratar i telefon?...
Användarens profilbild
LillaMannen
Svårstartad skrothög

Inlägg av LillaMannen »

simmeman skrev:Amen, tror ni det kommer vara någon som tittar på alla mail och lyssnar varje gång någon pratar i telefon?...
tror jag inte, allt kan dom inte kolla igenom, lite i taget såfall kanske, men hoppas inte det införs.
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

simmeman skrev:Amen, tror ni det kommer vara någon som tittar på alla mail och lyssnar varje gång någon pratar i telefon?...
telefonen kommer att kunna avlyssnas utan att beöva ansöka om tillstånd och kommer endast söks på de samtal som går förbi sveriges gränser (eller om telefon servern ligger utanför sverige, vilket den gör i vissa fall) och mailen kommer kollas, det finns hörprioretits mail (de som kollas före alla andra) som innehåller vissa "kod ord" och de är de mailen som kommer ha högst prio, precis som msn loggar osv..

Bmw e34 Fix & Renovering
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

lagförslaget gick igenom, skiljde 5 röster :S

Bmw e34 Fix & Renovering
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator

Inlägg av Moddad »

Fy fan
Användarens profilbild
XPS_POJKEN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av XPS_POJKEN »

Man skickar ett mejl till typ irak med ett supervirus och så när RFA ska kolla det så smittas deras datorer :twisted:
wiiie
Användarens profilbild
lule
Kinaraket

Inlägg av lule »

Dz2 skrev:
chifen skrev:

// ProTeam

Jag är medlem på hemsidan och har läst lite i forumet detta skall vara en bråkdel utav nyckelorden som kommer att finnas;

Triggerordlistan:

100-förråd, Aerosol spridning, Airplane, AK-47, Al-Aqsa, Allah, Allah-o-Akbar, al-quaida, Amatol, Ammonium triiodide, Ammonium, Ammoniumnitrat, Anakata, Anarki, ANFO Thermate, Anthrax, Anthrax, Arlanda, Arrest, As-Salāmu `Alaykum, Assassination, Avlyssning, Avrätta, Avrättning, Avsätta, Babyolja, bankomat, Barnporr, Barsebäck, Basladdning, Beatrice Ask, Bergsjön, big event, bin ladin (med tillägg “är stor”), bismillah al-rahmani al-rahin, Blasting cap, Blyazid, Blyblocksexpansion, Blynitrat, Bodström, Bogside Doodlebug, Bomb, Bomba, Bombhot, Bomullskrut, Booster, Botulism, Bribe, Brigader, Brokep, Buggning, bunker, Bush, C4, Calculations, Carl XVI Gustav, Carpet knife, Cayman Gibraltar, cell phone, cell, centralstationen bomb klockan 3, CIA, Cluster, Containerscanning, Cray, Cryptoanalysis, Cyclonite, DDNP, depå, DES, Detonator, Dilba, Dinitronaftalen, Distributed, Doctrine, domstol, dum-dum, dumpster diving, Dvärg, Dynamex, Dynamit, Dynashock, Döda, Egghead3000, Emulite, Encryption, ETA, Etylendiamindinitrat, Europakonventionen, Execution, extremism, Fake, Flint, Flygplan, Flygplanskapning, Flygplats, Forsmark, FRA, Fredrik Reinfeldt, Frihet, fritagning, Fyllmassa, Förstörelse, Förtvivlad, gang-bang, Geoprime, Gisslan, gisslan, Godsägare Persson, Granuler, ground zero, GRU, Grundlag, Gruppvåldtäkt, Gudrun Schyman, Guds vilja, Gurit, Hash, heligt krig, hemmagjord bomb, Hizbollah, HMTA, HMTD, *fult ord*, Håkan Roswall i ett badkar med välling, Hämd, Hönornas befrielsefront, IDEA, Ifpi, Imam, Immigrationsmyndigheterna, Importtull, insha’ Allah, inshallah, insurgents, IRA, Jan Guillou, JAS, Jersey Liechtenstein, Jihad, Jumbo jet, Justice, Kalashnikov, Kaliumperklorat, Kastrup, KGB, Kidnappa, Kimulux, Kina, Kommunism, Koncentrationsväg, k-pist, KP-Primer, Kristallin, kritisk diameter, Kryphål, Kulspruta, Kvicksilverfulminat, Kvinnoförtryck, Känslighet, Kärnkraftverk, Leverera, Liquid bomb, Loophole, Luftfaktura, Lönnmord, Lönnmord, Mardrömmar, Martyr, Mattkniv, Mercury fulminate, Metylaminnitrat, Miljöförstöring, Minaret, Minderårig, Mjältbrand, mob-förråd, moder jord, Molotov, Mord, Mossad, Mujaheddin, Murder, mänskliga rättigheter, Mörda, Nabit, Nagelsax, Natriumaminat, Natriumazidlösning, Nervgas, Nitrate, Nitro Nobel, Nitrocellulosa, Nitrocellulose, Nitroglycerin, Nitroglycerine, Nitrometan, Nitrostärkelse, Nonel, Not-So-Jolly Roger, Nuclear, Offer, offshore haven, Orättvisa, otryggt barn, Pannkakor, parallell computing, paramilitary, Parliament, Pedofil, Pentyl, Peroxyacetone, PETN, Picric acid, Pikrinsyra, PKE, PKI, PKK, plutonium centrifuges, Plutonium, politik, Potassium chlorate, President, Primär, Prostitution, Punktskatt, Pyrodex, RDX, RDX, Regeringen, Relatives, Retaliation, Revolution, riksbanken, Riksdagen, Riksdagshuset, Rosetta, RSA, Rättigheter, Rättvisa, Sagerska, Sanningen, Sarin, securitas, Sekundär, Semtex, Sex, sexbomb, Shampoo, shoe bomb, Självmordsbombare, Skans, Skatteflykt, Skatterevision, Skattmasen, Skjuta, Slottet, Smörja, social engineering, ssg, Stasi, Statskupp, statsminister, Subway, Suicide bomb, Supercomputer, Surströmming, Sweden, Säkerhetskontroll, Säpo, säpo, Sönderfallshastighet, t1amo, Taiwan, Tandkräm, Terrordåd, test tubes, Thermite, Tibet, TNP, Torped, Trafficing, Train, Trinitrophenol, Trotyl, Tungmetallazid, Turban, Tvätta, Tändhatt, UPK, Upphovsrättstaliban, Uppror, Uppstoppad nallebjörn, Uppvaknande, Utnyttja, Uzi, Wa `Alaykum As-Salām, Walk like an Egyptian, Vattenverk, wedding cake, wedding preparations, Wedding, Virgin Islands, Våldtäkt, Väpnad, värdetransport, Väteperoxid, yee-haa!, Yippie-Ki-Yay, motherfucker, Yttrandefrihet, Ödeläggelse, Övervakning,
---
له الارهاب لسلام عليكم إرهاب مخرب القاعدة اسامة بن لادن فلسطين يوم الأرض غزة جرائم حرب الله سلام عليكم وعليكم السلام كلاشنكوف مولوتوف قنبلة يدوية دبابة جاسوس عميل الخلافة جهاد مجاهدين ثورة حتى النصر فتح حماس متفجرات ديناميت إنشاء الله لاجئ فلسطيني حق العودة الله أكبر غصن الزيتون عوزي دبابة إضطهاد خراب اللواءات فطائر كتائب شهداء الأقص الدول الاسكندنافي قنبلة مجلس الشع

Jag gissar på att om ni lägger in denna listan som den är i ett mail eller dylikt så kommer den nog inte ge några problem för fascisterna. Deras program är säkert mycket smartare än så. Plocka istället ut några ord å lägg in dem slumpmässigt i den ordinare texten.
ska fan skriva ett mejl till någon där jag skriver något ting med flera av dessa orden ,så ska vi se vad som händer
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

Klart :D skicka te mig :P
Bild
KLICKA PÅ BILDEN
Användarens profilbild
LillaMannen
Svårstartad skrothög

Inlägg av LillaMannen »

Helt meningslös lag, om dom får för sig att dom ska stoppa terror med denna lagen så är dom ju blåsta, Finns ju så mycket annat dom hade kunnat stoppa först då, te.x hells angels och dom, massa kriminaliteter där, men dom vågar ju inte stoppa dom, så vad är meningen ? :shock:
Användarens profilbild
Keeroy
Ktm 125!

Inlägg av Keeroy »

ja, nu har dom kommit på det, men det kommer säkert finnas någon typ som fixar att det sabbas för dom eller ngt :roll: Men i den där listan med nyckel ord, så fann jag det lite lustigt att dom hade skrivit med schampoo :lol: hahaha Ohhh Shit!! ngn Skrev SCHAMPOO!!! SKICKA EN BÖTESLAPP FFS!
Signatur:
Det här är ett stycke text som kan läggas till automatiskt i slutet på alla inlägg du postar. Signaturen kan inte vara längre än 255 tecken.
FUCKOS
Elmoped

Inlägg av FUCKOS »

Dvärg
Sendarajder
Varnad

Inlägg av Sendarajder »

kan inte bara alla här på detta forumet säga att vi ska spränga en hel stad i sverige så ska vi se vad som händer :D vi säger till exempel 1 avdom tre största stadar i sverige stockholm,göteborg och malmö 8)
Skriv svar