Ang invandringen..

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd

Ang invandringen..

Inlägg av TechnoMen »

Är invandringen stor där ni bor?

Jag är inte rasist eller någe men jag kolla igenom skolkatalogen nyss och vi är 315 elever på skolan av alla dom är 58 invandrare och en sak till jag kan nämna är att muslimerna hade julafton när vi tog kort så finns inte med några muslimer i den men säg 65-70 elever i skolan är invandrare.. Jag anser att det är på tok för mycket iaf. En sak till är att om man är ute på "stan" snarare byn så kan man inte titta åt något håll för utan att se en invandrare.. :roll:

Bara jag som tycker de är mycket? Berätta gärna om era komuner och om ni tycker de är mycket i era.. :)
//Jag har 7 intressen, sex och musik.

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
HanMedHondan
Elmoped

Re: Ang invandringen..

Inlägg av HanMedHondan »

TechnoMen skrev:Är invandringen stor där ni bor?

Jag är inte rasist eller någe men jag kolla igenom skolkatalogen nyss och vi är 315 elever på skolan av alla dom är 58 invandrare och en sak till jag kan nämna är att muslimerna hade julafton när vi tog kort så finns inte med några muslimer i den men säg 65-70 elever i skolan är invandrare.. Jag anser att det är på tok för mycket iaf. En sak till är att om man är ute på "stan" snarare byn så kan man inte titta åt något håll för utan att se en invandrare.. :roll:

Bara jag som tycker de är mycket? Berätta gärna om era komuner och om ni tycker de är mycket i era.. :)
Jodu... Våran kommun är allt för snäll när det gäller att ta hit invandrare. Två bostadsområden (rätt så stora) är helt övertaget av invandrare (araber, somalier osv) sen nu är det snack på att få hit 300 somalier till.. Är inte heller rasist eller så men detta blir för mycket :/
Jag HATAR förgasare! -JohnJarnedal
Användarens profilbild
byfan
Elmoped

Inlägg av byfan »

vad spelar det för roll om dom är vita eller svarta? sålänge dom inte stör dig eller någon annan så tycker jag att det inte spelar någon roll! Jag bor i en kommun där det finns områden med bara invanadrare!
visst händer det massa skit och så men dom som inte skadar någon eller något tar inte mer plats än vad du tex gör
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres

Inlägg av aerox-sami »

byfan skrev:vad spelar det för roll om dom är vita eller svarta? sålänge dom inte stör dig eller någon annan så tycker jag att det inte spelar någon roll! Jag bor i en kommun där det finns områden med bara invanadrare!
visst händer det massa skit och så men dom som inte skadar någon eller något tar inte mer plats än vad du tex gör
1. dom svarta brukar stinka skit :lol:
2. dom brukar vara stökiga men sköter dom sig så visst!
3. gillar inte svarta/bruna och kommer aldrig göra inte någon i min släkt heller du vet när man är finsk går det i släkten :lol:

vi har jordbro och brandbergen fullt med pack.... händer skit ibland men bor i ett område där dom inte finns, 1 turk på våran gata och typ 1 grek tror jag dom är :P
Mura Got Blunt?
Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

Typ inga där jag bor men har några sköna på skolan som jag umgås mycket med :)
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Danne »

Finns väldigt få invandrare här, kanske 10st och då är Torslanda ganska stort.
Det beror mest på att Torslanda var ganska rasistiskt förr.
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem

Inlägg av david96 »

I min klass finns de ca 3 som är svenskar resten är muslimer så vi får inte skinka längre-.- sen i hela skolan är de ca 200elever och vi är ca 40-50 st som inte är muslimer-.- snart blir väl hela läroverket muslimskt. bor i centrala Göteborg
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
Fredd_e
Road-rage

Inlägg av Fredd_e »

bor i malmö börjar tro att det finns mer *fult ord* än svenskar men dem flesta blattarna är ändå "snälla" så man kan va med dem :P
Användarens profilbild
Drpepper
Avstängd

Inlägg av Drpepper »

på min skola är 70% invandrare som går och snackar skit om svenskar pås itt hemspråk.... pillar på ens moped säger att dom ska åka med annars får man stryk mm... Riktigt störande
Användarens profilbild
StylizhRazer
SlooWMooW

Inlägg av StylizhRazer »

byfan skrev:vad spelar det för roll om dom är vita eller svarta? sålänge dom inte stör dig eller någon annan så tycker jag att det inte spelar någon roll! Jag bor i en kommun där det finns områden med bara invanadrare!
det som spelar roll är att det kostar enormt stora summor skatte pengar som många utav de som kommer hit (invandrare) inte är beredda att jobba ihop igen och ju mer som kommer hit men som inte tänker eller kan jobba desto mer kostar det vilken kommer leda till antigen
1 höjda skatter eller
2 sveriges ekonomi går åt helvete
eller helt enkelt båda 2

nu säger jag inte att det inte finns invandrare som jobbar här i sverige när de kommer hit men det finns fortfarande en enorm summa folk som inte gör det eller som faktiskt jobbar men jobbar svart.
ta gärna en till på mitt Baotian classic stunt projekt om du har tid :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=35304

Derbi Senda R Extreme -04 säljes
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=38487
för mer information
Användarens profilbild
Tobbe96
Svårstartad skrothög

Inlägg av Tobbe96 »

Jag bor i Rydebäck en "förort" till Helsingborg och här finns det kanske max 1 eller 2 invandrar familjer, kanske det beror på att Rydebäck är en"övre mellanklassen ort" men ändå ;)
På min skola går det 2st invandrare, dom är skit sköna :D Dom bor dock inte i Rydebäck.
Om man är inne i Helsingborg så kan man inte titta åt något håll utan att se några invandrare. Jag är inte rasist men jag är Sverige Demokrat, jag har inget emot invandrare som sköter sig och anpassar sig till det svenska samhället. Men dom som kommer hit och förstör och vill att vi ska rätta sig efter dom kan dra åt helvete ;)
Sen tycker jag Sverige är alldeles för snälla när det gäller hur många invandrare vi ska ta emot.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rnVZPdpWxZ8[/youtube]
Bild

Victorh skrev:glykol + vatten intebra kan vara det som är problemet!
Jaså? ;)
Wwillees
Elmoped

Inlägg av Wwillees »

bor i tullinge som ligger i botkyrka söder om Stockholm, i tullinge är det säkert 40% invandrare sen när man är i '' fel trakter'' så är man i hallunda, alby, fittja osv. man undviker dom ställena, har varit där ca 4 gånger och har hamnat i tjafs för man är svenne osv, sverige är ett dåligt land på att ta hand om invandrare eftersom att dom flästa hamnar i jäävligt sunkiga lägenheter som är potok för små. citerar från farsan '' om man är en bra människa när man kommer dit så är man fan ingen bra människa om 10 år'' inget illa menat alls, för både han och jag känner jävligt bra folk som är invandrare.

no offence
Användarens profilbild
Drpepper
Avstängd

Inlägg av Drpepper »

Håller med helt och hållet att dom som inte sköter sig borde skickas ut!
För medans dom som sköter sig så missköter sig några så får alla invandrare skit för det osv...
Användarens profilbild
MartinGro
Svårstartad skrothög

Inlägg av MartinGro »

jag bor i eskilstuna och går i skiftinge skolan, vi har 800 elever på skolan och jag skojar inte om det är 300 invadrare typ... för mycket.
fick inte ha en vattenpistol på skolan för att det finns så många invandrare som kan ta illa upp. :roll:
Användarens profilbild
some guy
Farsans gamla zündapp

Inlägg av some guy »

Kan börja med att säga att jag är invandrare, kommer från litauen. Men i min komun som då är Nynäshamn finns det inte så många.Förutom på Backlura då, där det bara bor svata typ. Men jag är ingen turk aktig snubbe så ni kan vara lugna, kommer absolut inte sno era moppar^^ eller kanske:3
Victorh skrev:glykol + vatten intebra kan vara det som är problemet!
Användarens profilbild
stunt 4 life
Farsans gamla zündapp

Inlägg av stunt 4 life »

ja själv är man en stolt rasist!
stunt 4 life skrev:
MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén :)

Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning :)
är det så man stryper oljemängden nu för tin? :lol:
Användarens profilbild
littlebennyboi
RRxRäzer

Inlägg av littlebennyboi »

aerox-sami skrev:
3. gillar inte svarta/bruna och kommer aldrig göra inte någon i min släkt heller du vet när man är finsk går det i släkten :lol:

vi har jordbro och brandbergen fullt med pack.... händer skit ibland men bor i ett område där dom inte finns, 1 turk på våran gata och typ 1 grek tror jag dom är :P
Ja det händer ju en del saker i Jordbro och Brandbergen.. Såg bara på aftonbladet att dom bara för nån dag sen hade bränt 11 bilar i Jordbro. Helt sjukt jag bor i Vega här finns inte speciellt mycket invandrare.

Tycker inte om dom speciellt mycket men det är väl för att dom brukar vara ganska kaxiga och uppkäftiga kanske därför man förknippar dom det.

Men om dom sköter sig och är schyssta så bryr jag mig inte så mycket.

Vi fick hela Jordbromalmsskolan till våran skola Söderbymalm inte så kul, endel uppkäftiga snubbar.
LittleBennyBoi

Kolla in mitt album och projekt !
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=36631
<------------------------------------------
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres

Inlägg av aerox-sami »

littlebennyboi skrev:
aerox-sami skrev:

Ja det händer ju en del saker i Jordbro och Brandbergen.. Såg bara på aftonbladet att dom bara för nån dag sen hade bränt 11 bilar i Jordbro. Helt sjukt jag bor i Vega här finns inte speciellt mycket invandrare.

Tycker inte om dom speciellt mycket men det är väl för att dom brukar vara ganska kaxiga och uppkäftiga kanske därför man förknippar dom det.

Men om dom sköter sig och är schyssta så bryr jag mig inte så mycket.

Vi fick hela Jordbromalmsskolan till våran skola Söderbymalm inte så kul, endel uppkäftiga snubbar.
jupp det var ju natten tills idag som 11 bilar brann i jordbro...

sen kom alla till fredrik skit jobbigt
Mura Got Blunt?
Användarens profilbild
ts_jonte
Elmoped

Inlägg av ts_jonte »

här i töreboda finns det än del jag är inte rasist men ändel kan jag tycka mindre om då dom som knarkar slåss snor saker å tror att dom kan beté sej som man vill MEN sen finns det ju en hel del som faktiskt sköter sej å är schyssta men en sak jag inte fatt ar är att ändel invandrare bor jätte fattigt å endel kommer i dyra bmws och ändå så betalar vi skatt till dom som har pengar tkr dom borde ge lite jobb till dom fattiga å lite mer pengar kanske?
Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd

Inlägg av TechnoMen »

Så fort något händer här i valdemarsvik är invandrare inblandade.. Blir de bråk i skolan startas MINST 8 av 10 av dom av invandrare.. hatar deras attetyd.. (stavning)

Satt i maten idag så sitter två st bakom mig och två polare till med mig då för dom en massa oväsen pratar väldigt högt och sitter och kastar mat osv så jag säger till dom med en lung och fin röst att dom kan vara lite tystare då reser sig idioten med matkniven i handen och säger "ett ord till från dig och du dör" kan lova er att de bara sa pang så hade han sitt huvud på talriken.. :roll:
//Jag har 7 intressen, sex och musik.

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
ny slider pöjk
Elmoped

Inlägg av ny slider pöjk »

tur att dom på våran skola knappt säg nå
Senast redigerad av ny slider pöjk den 31 maj 2012, 21:00, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street

Inlägg av ValoPallo »

En svart och några Ester är väl vad vi har fått de år som jag har bott här
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
gasgas ec
Elmoped

Inlägg av gasgas ec »

på tok för mycket här i den lilla skithålan lilla edet!
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

Tobbe96 skrev:Jag bor i Rydebäck en "förort" till Helsingborg och här finns det kanske max 1 eller 2 invandrar familjer, kanske det beror på att Rydebäck är en"övre mellanklassen ort" men ändå ;)
På min skola går det 2st invandrare, dom är skit sköna :D Dom bor dock inte i Rydebäck.
Om man är inne i Helsingborg så kan man inte titta åt något håll utan att se några invandrare. Jag är inte rasist men jag är Sverige Demokrat, jag har inget emot invandrare som sköter sig och anpassar sig till det svenska samhället. Men dom som kommer hit och förstör och vill att vi ska rätta sig efter dom kan dra åt helvete ;)
Sen tycker jag Sverige är alldeles för snälla när det gäller hur många invandrare vi ska ta emot.

Fan jag ville länka den :( Precis när jag såg tråden öppnar jag den videon på YouTube och börjar scrolla ner sen ser jag ditt inlägg...

Ont : Här i Eskilstuna så är det alldeles för stor invandring och det händer mycket skit därefter. Folk som inte sköter sig och har invandrat borde skickas hem för då slipper vi massa problem.
Användarens profilbild
Dafuq
Elmoped

Inlägg av Dafuq »

jag är själv inte svensk men jag är född i sverige i göteborg
och bor i hisingen kan hålla med om att det finns många invandrare och dom ''*fult ord*'' jag träffar på är inte otrevliga och jag är heller inte racist mot svenskar alla mina polare är svenskar nästan vi har hängt med varandra sedan dagis så vad är felet med svart/vitt jo färg och inget mer vi alla är människor. bara att visa har det det tufft och måste släppa sin ilska mot andra saker och andra och använda våld och skrik.
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

En hel del är ju förstås väldigt sant det han säger, dock har han ett jävligt stort problem i skallen.

Det där är en extremrasist utan dess like och han, som ni kanske märker, skyller precis allt på muslimer. Islam har inte ett skit med saken att göra. Åk ner till Abu Dhabi, dubai eller någon annan emirat så ska ni se att ett islamistiskt samhälle fungerar jävligt bra.

Nej som sagt, det där är en rasist utan dess like, som sitter och skyller på en grupp religiösa människor. Det är avskummet, de som inte är religiösa, som är problemet. De kan ses som "muslimer" eftersom de har muslimskt ursprung, liksom svenskar är kristna även fast långt ifrån alla går till kyrkan, så det är lätt för honom att sitta och snacka skit om islam när det inte har med saken att göra.

Problemet är snarare de icketroende, de outlaw gangsta invandrarna och deras kultur som de tagit med sig hit från deras outlaw länder som är problemet. De kan, eller vill säkert rent av inte anpassa sig till ett svenskt samhälle.

Segregationen är visserligen ett problem, det bildas invandrarkluster och deras kultur/ moral står i centrum där, men det är ändå ingen ursäkt för att de beter sig som svin.

Det Mona sahlin och alla andra efterblivna "tyckare" inte fattar är att man ska försöka rädda det man har istället för att försöka rädda alla, fokusera på att bryta segregation, integrera istället för att massplacera i rosengård och sedan stå och fjäska och tro att det ska fungera...

Sen skulle jag gärna velat ha sett hur de hade behandlat oss om vi hade varit invandrare i deras land, typ pakistan eller någon annan schysst håla. Jag har svårt att tro att vi hade fått varken husrum eller bidrag, eller ens möjlighet att vara "kristna". Så även fast invandrare kanske inte har det helt lätt så tycker jag ändå att de på något sätt ska vara tacksamma för att de blir mottagna så pass bra som de faktiskt blir och inte gå omkring och snacka skit om sverige. Då kan de FAN dra hem till pakistan igen.

Det är synd, för som flera redan påpekat finns det gott om invandrare som sköter sig riktigt snyggt och tar deras nya chans i livet. Men det är inte lätt när de övriga idioterna eggar upp hat som är orsaken till den här tråden, hos oss "svenskar"
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket

Inlägg av D3nnis »

Hha. Vi är ca 200 elever på min skola därav 50 är svenskar ungefär. Vi har 4 venska i min klass och vi är 28 tycken så jadu.

Men jag stör mig inte direkt på dom så länge dom är trvliga och beter sig. Men jag är fan uber nazizt mot sånna som lever på bidrag och beter sig som skit. :D
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig

PK jo alla retar dig för din hajper
macbang
Svårstartad skrothög

Inlägg av macbang »

Det som är mest intressant är att dom invandrare som sköter sig, tycker mer illa om bråkiga/ stökiga invandrare än vad vi gör, då dom förstör ryktet för dom invandrare som jobba och sköter sig.

Personlig åsikt är att, dom får gärna komma till Sverige OM dom kan börja producera/ leverera inom 1 år. Och gör dom något brott under Prövotiden,ska dom ut direkt.
Cylinder: Malossi 70cc sport
Förgasare: Dellorto 17.5mm
Membran: Stage 6 VForce3
Rör : stage6 pro replica
Vev: Original
Variator: Polini speedcontrol 6.0g
Koppling: Malossi fly clutch röda race fjädrar

toppfart 80km/h och stark som ett as
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street

Inlägg av ValoPallo »

macbang skrev:Och gör dom något brott under Prövotiden,ska dom ut direkt.
Lite intressant det där tycker jag, tycker att vi ska ta det ett steg längre; Alla ska ut, blir du arresterad X gånger på Y tidsperiod åker du ner till mellanöstern eller nått annat relativt livsfarligt på studs, undrar hur många som skulle fortsätta leva rövare då? :D
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
p0d1
F.D Crew

Inlägg av p0d1 »

Svensk feghet och PK-anda i högsta hugg "OBS!! Ej rasist, obs".. asså vafan förstår ni hur patetiskt och hur långt det har gått att ki känner att ni måste skriva så när ni framför era åsikter i ett demokratiskt samhälle, inte minst på internet..

Men följer strömmen men ändå inte.
Obs! Rasist! obs!
Invandringen kostar mer än vad det smakar, invandrare söker sig gärna till bråk utan dess like.
Uppfödd i Södertälje så gick jag o en klass med fem svenskar utav 23 elever, de som inte betedde sig var invandrare/whitetrash-svennar.
Har alltid varit relativt öppen med mina åsikter, i skolan, i hemmet, bland kompisar och låter mina åsikter skylta öppet.

Min nuvarande bästa vän är invandrare, bulgar mer specifikt, en schysstare kille än så får ni leta efter, feg som en hare, hjärta av guld och viker sig undan från bråk, fast han boxas på hög nivå, en sak delar vi, vår rasism emot invandrare, speciellt emot svarta, flame on.

Skrive ifrån mobilen, kommer hem och försvarar mig senare, se gärna till och flamea på, moppefuckon med ett IQ under 90 undanbedes.
Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

Håll er ontopic.

Annars kommer min lilla väl hammare fram ;)
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
kjelle
Kinaraket

Inlägg av kjelle »

Säger såhär:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2lcRQfzDXBs[/youtube]
Josef Jabbari
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av Josef Jabbari »

Jag är född i Sverige och jag kan förstå att folk är rasist. Men sen så är det synd om någon gör något fel för då dras alla över en kam som pappa när han kom till Sverige då fick han soffa tv osv (måste vara 25år sedan) men han slängde upp det på en släpvagn och körde iväg det till kommunen han vill ta hand om sig själv och inte leva på något jävla bidrag och nu är han egen företagare TÄNK OM ALLA INVANDRARE HADE VARIT SOM HONOM DÅ SKULLE DET INTE VART NÅGRA KLAGOMÅL. ;)
köper trim delar till aprilia sr 50 r med piaggio motorn
samma motor som på paggio nrg mc3 DD cat Vattenkyld
och gilera runner.
Användarens profilbild
Z-K
Avstängd

Inlägg av Z-K »

Jag är inte Rasist eller Neo-Nazist som de flesta tror jag är.

Hatar bara när de tittar på en som luffare, säger man inget till dem, så kommer de efter en å frågar vad man har för fel.

börjar man skratta lite när de frågar sånt, Så kommer de Legendariska Orden!

VA FAN, DU GÖRA EMOT MEJ, MIN MAT BÖRJA SMAKA AVGASRÖR!

å när de tog hit sina jävla Fastfood stugor på torget, Bänkarna där är tillför folk så kommer en kines, Nej NEJ!, Mina Kunder vill sitta här, stick!

Så ibland vill man bara ha mjuktennis å Punk i huvudet.
GE FAN I MEJ! :wink:

Äre någon jag hatar så är det du! SickRazer
Du Lär se vilket Problem du har fått! :/ Du skulle lyssnat på mej!
Användarens profilbild
derbeyy
Farsans gamla zündapp

Inlägg av derbeyy »

om vi säger att det bor 1000 i borås så är 750 utlänningar.
Skriv svar