Tjena grabbar nu har jag snart allt klart till min stunt beta! Har fixat fäste och aerox broms , skall bara monteras så fort ja hinner . hämntar 74cc barikit idag eller imorgon ! Såga hel i bakkåpan fixar ja när jag sätter på stuntbromsen och så !
Fler bilder kommer så fort ja börjar sätta på grejerna förhoppningsvis så är allt på tills fredag om de går som planerat . Då börjar filmerna rulla på också!
har undrat lite,har också en beta men vad för setup behövs att få upp den enkelt (har redan urpluggat men vill få upp den längre,och vet att man behöver teknik)
släng på barkit 80cc reser av sig själv riktigt lätt men typ någon stark cylinder fall du har svårt att få upp den annars bara ut på parkeringar och träna
david96 skrev:släng på barkit 80cc reser av sig själv riktigt lätt men typ någon stark cylinder fall du har svårt att få upp den annars bara ut på parkeringar och träna
man behöver väl byta vev osv o det orkar jag inte jo får bli det
david96 skrev:släng på barkit 80cc reser av sig själv riktigt lätt men typ någon stark cylinder fall du har svårt att få upp den annars bara ut på parkeringar och träna
nä inte på 70cc iallafall fall de inte är någon midrace cylinder annars kolla fall lagren är fräscha ananrs byt dem och släng på 80cc funkar hittils för mig
nä inte på 70cc iallafall fall de inte är någon midrace cylinder annars kolla fall lagren är fräscha ananrs byt dem och släng på 80cc funkar hittils för mig
eh grabbar de är bara att sätta på stuntbroms och såga hål i bakkåpan så kan man stunta ganska lätt endå , men om du ska köpa 70 köp 74cc barikit och om du ska köpa ny förgasare köp 17.5mm