Packa om dämparen så ska du få höra hur LITE den låter. Packade om en polares Laser x-pro rör, va öron bedövande ifrån början, men nu när han packat om så låser det väldigt lite, riktigt skönt. Inget brutalt drag i det röret nej, men det kan bli bättre om du ställer in optimalt med vikter, fjädrar osv.lillshrimp skrev:Tjena, jag har ett Laser X-Pro rör på min speedfight 2 , detta röret låter så in i helvete vilket jag stör mig på och även att jag inte har något direkt drag med röret, så jag har funderat på ett giannelli next? och då är min fråga, vilket av dessa två rören är egentligen bäst?
grymt tacksam för snabba svar
Hur fan ska man svetsa om röret då!?!?Diddan skrev:herregud... KAPA AV OCH SVETSA OM TILLS ATT RÖRET PASSAR!!The G skrev:aa tänkte göra det men vilken metall e bäst då vanligt plåt eller??stuuntar´n skrev: tror han mena att du måste kapa ock sedan svetsa`? elr
Men jag packade precis om röret.. packade as hårt och sedan ståltråd runt för att hålla det på plats, va KANON i en vecka men sen bah.. bööööh....Roxxen96 skrev:Packa om dämparen så ska du få höra hur LITE den låter. Packade om en polares Laser x-pro rör, va öron bedövande ifrån början, men nu när han packat om så låser det väldigt lite, riktigt skönt. Inget brutalt drag i det röret nej, men det kan bli bättre om du ställer in optimalt med vikter, fjädrar osv.lillshrimp skrev:Tjena, jag har ett Laser X-Pro rör på min speedfight 2 , detta röret låter så in i helvete vilket jag stör mig på och även att jag inte har något direkt drag med röret, så jag har funderat på ett giannelli next? och då är min fråga, vilket av dessa två rören är egentligen bäst?
grymt tacksam för snabba svar
Annars hade jag dragit på ett stage 6 rör, är okej axx och ett fint mellanregister.
du kan ju inte bara säga ett företag som gör rör du måste ju säga vilken modell då vissa e högvarviga å vissa e lågvarvigawaaze skrev:Klart ett Högvarvit rör ger mest toppfartlillshrimp skrev:Vilket rör ger högst toppfart till org cylinder?
dock med kopplingsfjädrar
Hebo,yasuni mm.
lägg merke till att det här är scooter tråden men tror den komma öka lite i både axxx o toppRockline skrev:Hej! jag har en Rieju mrx racing,
har drevat fram 1 kugg mer.
pluggat ur den.
den gör 80 med glädjemätare.
och nu har jag beställt ett Hebo - Avgassystem (Perf. Bufanda)
vad kommer den öka i?, toppfart?, axx?
tacksam för svar
det mest låg varviga du kan ha är oftars orgstuuntar´n skrev:tjena ts ridare;p jag har länge funderat på att köpa effekt rör till min slider.
men vill inte bli tagen. så jag har funderat på denna
http://twostroke.se/product.asp?product=14568
den ser ju ändå hyffsat orginal ut![]()
är det någon som har denna eller liknande så kan ni ju skriva hur den är. bra topp, axx osv.
ni kan även komma me förslag på bra lågvarviga effektrör
okej,rexzo skrev:man kan ibland kunna knacka ur pluggen med en mejsel och en hammare, men det funkar inte alltidAerox97 skrev:Tja,
Undrar bara om de finns ett annat sätt att plugga ur ett Effektrör utan slipmaskin/vinkelslip eller va de heter?
robinkarlssson skrev:Vet dock om inte om modellen finns passande till vivacity, men Prostreet!theodor248 skrev:nu vare så att ett jon till polare kapade en sak på mitt orginal rör, så att det går i stortsätt piss nu, vill ha nytt rör, men vill inte att det ska skrika om det.. några tips?
vivacity btw
testa? :bLönneroth skrev:Tja jag har en aerox helt original men ett Hebo preformance rör, någon som vet vilke kopplingsfjädrar och vikter jag ska ha?
Perra.S skrev:Seriöst, är du ens på riktigt?potog skrev: Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.
Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt