Torsdag imorgon då blire till å köra lastbil, truck och hjullastare precis som varje torsdag önska mig lycka till med för imorgon har jag ett jätte roligt fordons prov
Ursäktar för dubbelpost men det här kanske räknas som en bump? Aja är det bara jag som tycker att forumet borde få en marknadsdel för annonser så dom dyker upp som trådar såsom dom gör på mnf?
Mattyyy skrev:Ursäktar för dubbelpost men det här kanske räknas som en bump? Aja är det bara jag som tycker att forumet borde få en marknadsdel för annonser så dom dyker upp som trådar såsom dom gör på mnf?
Mattyyy skrev:Ursäktar för dubbelpost men det här kanske räknas som en bump? Aja är det bara jag som tycker att forumet borde få en marknadsdel för annonser så dom dyker upp som trådar såsom dom gör på mnf?
håller med till 100%
Håller inte med, ser mer professionelt ut som det är nu.
håller med till 100%
Håller inte med, ser mer professionelt ut som det är nu.
Najää det är faktiskt skönare med systemet på mnf...
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae
"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
Någon liten rackare här som kan berätta lite tips om hurman gör en backflip? kunde det förra året, men en morgon (äkta morgon gymnastik ) när jag skulle göra det så blåste det som själva fan. Tänkte att det har ingen betydelse, men tydligen hade det... För jag blåste bort från studsmattan och landade på marken på rygg, så nu pallar jag inte riktigt
joar skrev:Någon liten rackare här som kan berätta lite tips om hurman gör en backflip? kunde det förra året, men en morgon (äkta morgon gymnastik ) när jag skulle göra det så blåste det som själva fan. Tänkte att det har ingen betydelse, men tydligen hade det... För jag blåste bort från studsmattan och landade på marken på rygg, så nu pallar jag inte riktigt
Hade' gött
bjud hem en kompis som kastar dej. så lärde jag mig
att göra backflip är skit lätt om bara man vågar att slänga sig bakåt typ
min kompis försökte de får några sommrar sedan , slutade med att han landa på nacken rätt på en sten och var tvungen att sova på sjukhus å grejer :C
ÖÖÖUEEEEE
PK skrev: We live on the edge. fuck bengen. vi är fett gangsterkriminella. vi är moppepojkar.
joar skrev:Någon liten rackare här som kan berätta lite tips om hurman gör en backflip? kunde det förra året, men en morgon (äkta morgon gymnastik ) när jag skulle göra det så blåste det som själva fan. Tänkte att det har ingen betydelse, men tydligen hade det... För jag blåste bort från studsmattan och landade på marken på rygg, så nu pallar jag inte riktigt
Hade' gött
Menar du på studsmatta eller på marken ? I vilket fall sk du kast dig uppåt innan du grupperar och roterar bakåt
Börja rotera ca 20% i upphoppet och försök få höjd på det, sen grupperar du och roterar 120% och landar
axel, the one and only... (17:04:30) AxxxeL: jag har inget emot vegetarianer sålänge de inte betar på min gräsmatta
joar skrev:Sjukt
bara det att det känns inte som om man ska snurra runt om man bara hoppar rakt upp i luften och kckar lite med benen (;
Försök kolla över nacken och leta efter mattan, sen fäster du blicken där så fort du ser den så kommer volten själv sen eftersom
Att kroppen kommer dit huvudet blickar
axel, the one and only... (17:04:30) AxxxeL: jag har inget emot vegetarianer sålänge de inte betar på min gräsmatta