Btw Den börjar bli grannnT!
Möhhahha<3Mattyyy skrev:Hahaha det där lackbåset var lika sött som du <3
Jopp blir de underliggande...HondaPojkeN skrev:Kör på underliggande om du vill ha go effekt. nästan alla överliggandeeffekt rör har en plugg i sig så det är inte en sån stor skillnad.. sen så får du ju tänka på din körstil med Underliggande påmt är ju inte världens högsta moppe ^^
Btw Den börjar bli grannnT!
Tawk!Derbi_MackaN skrev:Blir sweet axel! keep going
GottDracmannen skrev:Ser fint ut![]()
Röstade på underliggande + chromade dämpare, tror det blir fetast![]()
Gör ja ju visst din fjålla <3AxxxeL skrev:Du läser ju inte ens uppdateringarna din fjönt <3Derbi_MackaN skrev:Forsätter du så här blir den nästan lika snygg som min därby
[spoiler]menar de biatchmohahahahahahahah nemen stolt över du gör om +1 [/spoiler]
[/spoiler]Derbi_MackaN skrev:Gör ja ju visst din fjålla <3AxxxeL skrev:Du läser ju inte ens uppdateringarna din fjönt <3Derbi_MackaN skrev:Forsätter du så här blir den nästan lika snygg som min därby
[spoiler]menar de biatchmohahahahahahahah nemen stolt över du gör om +1 [/spoiler]
Märket kommer jag inet ihåg nu, blir nog bra senareDracmannen skrev:Synd med lacken, men blir nog bra ?:P vad är det för märke? och vad ska du ha för färg på resten av mopeden
Tack sötnos <3widell skrev:tiewp ful
Tak tak!antonpg94 skrev:fin
Ah tack för tipset, ska faktiskt kolla där och se ifall det kan bli billigare. Vet du ungefär vad frakten blir?Mertz skrev:beställ annars allt på 50cc.nl och köp hem ett homoet Special istället.
Blir billigare om du köper många delar. Frakten är inte så dyr den heller
pm:a om de är nåt
Gillar inte scooter, thats why! Nejmen, hade gärna haft en stunt. Köpte derbin som "huvudmoppe" och det är den jag använder mest. i höstas krånglade den som fan och fick renovera motorn o lite tråkigt skit, och då fick jag höra att min nästkusin säljer sin mt5a och fick den till ett skamligt lågt pris ( cylindern som sitter på är mer värd än va jag gav för hela åbäket:lol:) så i vinter och höstas så körde jag runt på den här härken och haffade bitches! Men sen fick jag ju ihop derbin såklart, och kört med den nu = dags att fixa till den här. Hade som sagt gärna haft en stuntscooter med, men tycker de e roligare med växlat. Ni får se lite bakhjul med compacten sen hahaha.Fredd_e skrev:cooltmen om man får fråga vrf 2 cross ?
en flipp moppe och en fin eller ?
eller ska båda bli skit fina ?
ser bra ut iallafall
Jaså?TSR`BakarN skrev:Va fejjnt det blir! ja bli´r nästan tårögd att se den halvfärdig
Robeee skrev:Svart, neemen det ser bra ut det här! forsätt så så blir det riktigt bra och en fin mt5a
Nej, det är olagligt!Hemaa skrev:Får man fråga vart du köpt det underligande?
Nej, det är olagligt!Hemaa skrev:Får man fråga vart du köpt det underligande?
Haha, tack! Ruggigt fin MT förrestenHemaa skrev:Nej, det är olagligt!Hemaa skrev:Får man fråga vart du köpt det underligande?
[spoiler]www.trimbutiken.se[/spoiler]