Asså förstår inte mig på sånna här idiotiska trådar, "kan man göra om en cross moped till sm" , "hur snabbt kommer min moped gå" , "hur sätter man på en dekal" :s tänk efter lite innan ni lägger upp sånna trådar gör mig galen asså, nån mer som känner så :s
Banken92 skrev:Asså förstår inte mig på sånna här idiotiska trådar, "kan man göra om en cross moped till sm" , "hur snabbt kommer min moped gå" , "hur sätter man på en dekal" :s tänk efter lite innan ni lägger upp sånna trådar gör mig galen asså, nån mer som känner så :s
håller med ,man kan väll tänka först innan man skriver
Banken92 skrev:Asså förstår inte mig på sånna här idiotiska trådar, "kan man göra om en cross moped till sm" , "hur snabbt kommer min moped gå" , "hur sätter man på en dekal" :s tänk efter lite innan ni lägger upp sånna trådar gör mig galen asså, nån mer som känner så :s
håller med ,man kan väll tänka först innan man skriver
aa
vad mennar du med aa?????????
att han håller med de Banken92 sa
Håller också med till viss del. Man ska ju fråga om man är osäker, men de man frågar om ska vara relevant och man ska ju tänka lite innan vad man frågar om!
att han håller med de Banken92 sa
Håller också med till viss del. Man ska ju fråga om man är osäker, men de man frågar om ska vara relevant och man ska ju tänka lite innan vad man frågar om!
tyvär har han ju inte skrivit vad han har för moppe och jag ville bara skriva att han kunde köpa mina då jag ska sälja dom, och jag vet att sm så ska man byta framskärm men spelar det så mycket roll, ifall han har en Derbi Senda vore det la as bra att köpa mina fälgar
Peterlindgren skrev:tyvär har han ju inte skrivit vad han har för moppe och jag ville bara skriva att han kunde köpa mina då jag ska sälja dom, och jag vet att sm så ska man byta framskärm men spelar det så mycket roll, ifall han har en Derbi Senda vore det la as bra att köpa mina fälgar