Ja riktigt tråkigt faktiskt!Jönköping skrev:Fy vad tråkigtmen om du sätter på handtaget så kanske det inte syns så mycket ett nytt då såklart
Kul att du fick bort det mesta iaf

Jo jag får hoppas att det inte syns så mycket då jag sätter på nya handtag!

Ja riktigt synd, men min kompis Aerox klarade sig utan skador vilket jag är glad för, för han har just lackat om ett flertal kåpor så vill inte förstöra dom 2 dagar efter han satt ihop alltRiejuman skrev:synd att ni krockade! tog snutan er eller?

Nej antingen hann dom inte in efter oss för vi svängde in lite snabbt eller så kanske dom drog iväg på ett annan larm.
Saken är den att det är så svårt att veta om en civilpolis är ute efter oss eller om dom ska på något annat uppdrag. För vi kom från en bussväg där man inte får köra, och åkte i 63 km/h och det är antingen 30 eller 50 km/h på den vägen, så kom i alla fall civilpolisen och mötte oss när vi åkte ut från bussvägen och då kolla jag bak eftersom jag trodde att det var kanske en övingskörare (bilen hade två backspeglar) men såg ingen "övningskörskylt" så visste att det här måste vara en civilpolis!
Just då jag tänkte det så vände civilpolisen om i rondellen och gasa på som fan, så jag åkte ifatt min kompis och tutade och bad han kolla bak, då svängde vi in på avfarten och antingen så brydde sig inte civilaren om oss eller så hade han fått ett viktigare larm.
Att jag blev nästan 100% säker på att det var en polis var att det var två stycken i bilen, hade nät vid bakluckan samt lite tonade rutor och att det var en mörkgrå Saab 95. Bilen hade även en sådan här backspegel så måste ha varit en civilpolis.

Var även exkat en sådan där Saab, bara att den då var mörkgrå. Så visst måste det ha varit en civilare?
Som tur åkte vi inte fast eller något, men kunde ha slutat tråkigare!