gilera h@k 30moppen med morini motorn dra pluggen i kröken och insuget så gör den 90 lätt beroende på drevning ser bra ut org å bra axx men går å styla fint oxå nackdelen är la att du bara finns 75cc men det lär du aldrig behöva om du inte gör så att org cylindern.min kusin har en sådan me 14 drevning fram å 52 bak å de är gasres 1an 2an 3an me 65kg på...
Byt topic till officiella glädjemätar/min moped är bäst i världen tråden Den jag gillar bäst ar gilera smt/Derbi Senda, skulle nog rekomendera gileran så den är snyggare, ovanligare och oftast billigare de enda problemen jag kan hitta me dessa mopeder är att de skakar mycket för passageraren och att tydligen ska elsystemen vara dåliga! dock inget jag själv vart med om
tycker Rieju är bra! specielt rrx:en lätta att trimma, sköna o köra, snygga.
Finns ju också Derbi som fått ganska bra respons för att vara slit starka mm, fast dom kan ju vibrera lite mer när man kör.
Original=Derbi/Gilera
Urpluggat=Rieju
Mer trim=Derbi/Gilera
enligt mig.
Sen kan du ju kolla på cpi, motorhispania, yamaha dt osv om du vill.
Att ni ens orkar hålla på och starta såna här trådar, det kommer upp såna här trådar varenda jävla dag, och det slutar med att det blir krig i varje tråd och vi har aldrig någonsin kommit fram till något!
Sök för fan...
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae
"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan