Inte fort, för jag tror inte den orkar varva på 5 och 6an med den tunga drevningen. Satsa på 14 istället.RammeA skrev:Hur fort tror ni att en Derbi Senda xtreme 04 går med 16/65 drevning? Helt orginal.
Urpluggad eller med plugg i?YamahaMarcus skrev:Den gör ungefär 65-70 nu..CaToXXo skrev:65-75YamahaMarcus skrev:Hur fort tror ni Rieju Drac RR går med
Dragen plugg
original förgasare
original drevning osv, resten original
Runt 50-55... Om den är original såRammeA skrev:ok, hur fort går den med 14?CaToXXo skrev:Inte fort, för jag tror inte den orkar varva på 5 och 6an med den tunga drevningen. Satsa på 14 istället.RammeA skrev:Hur fort tror ni att en Derbi Senda xtreme 04 går med 16/65 drevning? Helt orginal.
Hade jag varit dig hade jag satsat på en mindre förgasare. Kommer gå runt 100 ungefär med den drevningen om du varvar ursliderjoel skrev:Tjena har en beta med AM6.
Metrakit 70cc handmade
Dellorto 26mm
Leovince v6
13/53 drev
racing vev
carbon reeds
ostrypt cdi.
Hur fort? ;D
Någon..?TechnoMen skrev:En Derbi Senda sm 04 med urpluggat org rör och detta:
Parmakit - Cylinderkit (110cc) Racing
Parmakit - Vevparti Racing 46mm
Malossi - Kopplingsfjädrar
Barikit - Racingförgasare PWK (19mm)
Sen 14/48 kanske?
Vad skulle den toppa? Och kommer de vara drag i den?
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
med urplugat org rör, så lovar jag dig den kommer att GÅ SKIT!TechnoMen skrev:Någon..?TechnoMen skrev:En Derbi Senda sm 04 med urpluggat org rör och detta:
Sen 14/48 kanske?
Vill inte att den ska gå som ett skott vill mest ha drag i den.. Sen vill jag inte att den ska låta som en cr 500 precis..Z-K skrev:med urplugat org rör, så lovar jag dig den kommer att GÅ SKIT!TechnoMen skrev:Någon..?TechnoMen skrev:En Derbi Senda sm 04 med urpluggat org rör och detta:
Sen 14/48 kanske?
cirka 90
Och du tror jag läser det eller?sliderjoel skrev:herregud, ljudet på filmen är ju fake, de skriver han själv. shit.TechnoMen skrev:Vill inte att den ska gå som ett skott vill mest ha drag i den.. Sen vill jag inte att den ska låta som en cr 500 precis..Z-K skrev: med urplugat org rör, så lovar jag dig den kommer att GÅ SKIT!
cirka 90![]()
Denna kille har ju org rör och den låter ju grymt..![]()
http://www.youtube.com/watch?v=SXHj8G_M ... re=related
Är du säker på att den kommer gå som en påse skit? Och för mig räker 90 perfekt!
Mjo jag tyckte de lät lite väl häftigt med ändå..sliderjoel skrev:haha njaa men man hör det ocksåTechnoMen skrev:Och du tror jag läser det eller?sliderjoel skrev: herregud, ljudet på filmen är ju fake, de skriver han själv. shit.
ZX skrev:Felpost ska ligga i scooterdelen annars 75-80emilsjoedin skrev:Hur fort tror ni den toppar med följande ?
Airsal 50cc (sport)
Dellorto 17,5
Polini Speed Control
Yazuni Z
Derbi Drd racing med:
Airsal 50sport
helt avstrypt
Sportluft
13/53
17.5mm förgasare
Bytt munstycke
Och skulle den gå fortare med 12/53, och skulle den orka 14/53
Gårgår det alltid men inte så bra. så bäst att byta .)W-bark skrev:Vad tror ni min tms motard (AM6) skulle toppa med
Airsal 80cc
TK high quality
dellorto 21mm
ostrypt insug
sportluft
carbon reeds
13/53
Är det något jag kan ändra/lägga till, och tror ni det går köra på org veven eller är det ett måste att byta?
Snarare 100+ZX skrev:Gårgår det alltid men inte så bra. så bäst att byta .)W-bark skrev:Vad tror ni min tms motard (AM6) skulle toppa med
Airsal 80cc
TK high quality
dellorto 21mm
ostrypt insug
sportluft
carbon reeds
13/53
Är det något jag kan ändra/lägga till, och tror ni det går köra på org veven eller är det ett måste att byta?
Kanske90-95km/h
kanske ska säga vilket effektrör?Drpepper skrev:Motorhispanian furia!
drevning 12/53
urpluggat effektrör!
inget annat trim
80-85ahermansson8 skrev: xtreme sm 06
escape bufanda
14/53
Ostrypt CDI (om de nu ens är strypt)
Ostrypt luftburk
O ett passande munstycke