Yamaha slider fråga?

Här pratar vi om allt som har med motor/trimning för scooter att göra.
AndersoNN
Farsans gamla zündapp

Yamaha slider fråga?

Inlägg av AndersoNN »

Tjena, vad tror ni om att köra o stunta med original 50cc, Hebo blås o 17mm förgasare på en Slider + ställa in den såklart? :)

Kan det duga för stunt, har köpt ny slider så vet inte hur denna setupen kommer bli :)

röret: http://www.twostroke.se/product.asp?product=13617
Jag hitta inte de förbannade strypningarna på moppen så jag trimma hastighetsmätaren i stället...........nu gör den 85 km.
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem

Inlägg av david96 »

du kan ju typ stunta med vilken slider som helst då dem är till för de spelar ingen roll på vilken setup du har så ja det bör gå ^^
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
AndersoNN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av AndersoNN »

david96 skrev:du kan ju typ stunta med vilken slider som helst då dem är till för de spelar ingen roll på vilken setup du har så ja det bör gå ^^
Jag vet, har stuntat medd slider i 2 år redan :$
Jag hitta inte de förbannade strypningarna på moppen så jag trimma hastighetsmätaren i stället...........nu gör den 85 km.
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem

Inlägg av david96 »

då bör de ju verkligen inte vara några problem ? men bruakr itne Hebo ha rätt högvarvliga grejer ? fall du kanske är van med lågvarvligt :P kanske de blir ltie svårt i början men du kommer väl in i de
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
AndersoNN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av AndersoNN »

david96 skrev:då bör de ju verkligen inte vara några problem ? men bruakr itne Hebo ha rätt högvarvliga grejer ? fall du kanske är van med lågvarvligt :P kanske de blir ltie svårt i början men du kommer väl in i de
Jo har för mig det så ville höra med någon som kanske har egenskap :)
Skriv svar