Halloj! Har en yamaha aerox från 2002! Asså jag vet inte varför den är så slö. Asså den har en 50cc sport malossi cyliner från 2011, orginal förgasare. 98-100´munstycke och 3 ggr vikter. den axar as slött och gör bara cirka 70-75 men om jag trycker in ''schoken'' stavningen kass. aa iallafall så drar den på mycket mycket bättre . orkar mer och gasar på mycket bättre. Någon som har en aning om vad jag ska göra för att få den att gå bra utan att trycka ner ''schoken'' och varför den går bättre när jag trycker ner ''schoken''?
Senast redigerad av Sebastian Lignell den 20 maj 2012, 22:35, redigerad totalt 1 gånger.
Den går bättre med choken i för att du har förlitet munstycke. Eller var det tvärt om du menade? Att den går bättre utan choke? Då äre förstort munstycke. Vad sa du att du hade för vikter?
Den går bättre när jag trycker ner choken! Asså mycket bättre! jag har 3.2 gr vikter och orginal variator. så ska beställa en ny polini variator! Men det känns som om att den får för lite besin? Men har ju stort munstycke i den? 98-100 :S