Jag har en Yamaha Slider -09 med Blindröret taget och dragen v-ring. Jag har kört ca. 500mil med detta setup. Men nyligen har det börja vissla från motorn/avgas systemet, det låter när man varvar motorn mellan 20-70% av varv talet den klarar. Den visslar inte på fullgas och inte när man puttrar fram.
På min Aerox 07 låter det som att det kan vara samma sak. När jag ligger fullt och sedan släpper lite på gasen så att den ligger över tomgångsläget men ändå inte driver då det går för snabbt. Men jag har i o försäj kvar v-ringen men blindtarmen är borta
På min Aerox 07 låter det som att det kan vara samma sak. När jag ligger fullt och sedan släpper lite på gasen så att den ligger över tomgångsläget men ändå inte driver då det går för snabbt. Men jag har i o försäj kvar v-ringen men blindtarmen är borta
Låter precis som mitt problem! Är riktigt jobbigt, funderar på skaffa ett Pro Replica ist
Låter precis som mitt problem! Är riktigt jobbigt, funderar på skaffa ett Pro Replica ist
Man kan ju undra om det är röret eller något annat. Men tror inte det är något större problem egentligen. Jag har ett zx hemma. Men jag har inte tänkt på om det låter lika dant med det. Eller så har man det inte för att det låter högre osv