Tjena! bytte munstycke igår från 67,5 till 75 för jag satte på ett sportluftfilter och den startar men dör vid fullgas, eller lixsom böööömmmmm tills man släpper på gasen, bytte imorse till 70 men samma sak där. Någon som vet vad felet är? spelade in när jag gasade fullgas stående.
Den ska ha 55 original, den hade 67 när jag öppna å kollade och bytte till 75 men tycker du jag ska prova typ över 75? bara bytt vikter och sportluftluftfilter
xXTASKENXx skrev:Den ska ha 55 original, den hade 67 när jag öppna å kollade och bytte till 75 men tycker du jag ska prova typ över 75? bara bytt vikter och sportluftluftfilter
testa att köra på 67. annars om de inte går så testa 80 ( men det låter jävligt mycke om du har 55 orginal om da bara ska byta tilll sportluft.
men testa men 67 om du inte gjort det
stunt 4 life skrev:
MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén
Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning
xXTASKENXx skrev:Den ska ha 55 original, den hade 67 när jag öppna å kollade och bytte till 75 men tycker du jag ska prova typ över 75? bara bytt vikter och sportluftluftfilter
testa att köra på 67. annars om de inte går så testa 80 ( men det låter jävligt mycke om du har 55 orginal om da bara ska byta tilll sportluft.
men testa men 67 om du inte gjort det
pröva där vid 80 om inte så 90!
Men har du inte trimmat? Ta bort sportluft då!
SEDAN SÅ ALLA VET KEEWAY BEHÖVER ca 30 STORLEKAR STÖRRE MUNSTYCKE MED SPORTLUFT!
Orginal munstycket är 47.5-62.5 så var inte säker den skall ha 55!
Hehe provade 80 men samma sak satte på originalboxen å den funkade men 80 munstycke o.0 sen tog jag 82 med sport å den funkar ganska bra nu ska ut å prova om den böööar igen Har bah 82 som max så hoppas den funkar :/ annars måste jag beställa ett nytt sett fastjag bara behöver typ 84-85
xXTASKENXx skrev:Hehe provade 80 men samma sak satte på originalboxen å den funkade men 80 munstycke o.0 sen tog jag 82 med sport å den funkar ganska bra nu ska ut å prova om den böööar igen Har bah 82 som max så hoppas den funkar :/ annars måste jag beställa ett nytt sett fastjag bara behöver typ 84-85
beställ 80-100 med samma så blir det säkert rätt om du trimmar mera har du sen mera munstycken
min kompis har en cpi aragon han hade samma problem, det kom bara sådär och vi kollade allt och märkte sedan att en sladd till förgasarn lossat, kolla de du med! att allt sitter stenhårt till förgasarn, choken o de!