Tjenare jag har en Stalker årsmodell 2000 och jag undrar vilka trim den ska ha
Jag har skaffat medium kopplingsfjädrar men dom sitter inte på, har just nu5,5 g vikter och dragen v-ring.
Jag vill inte byta cylinder elr förgasare, jag undrar vilket rör som passar bäst till orginalcyllen och vilket munstycke jag borde ha om orginal är 74 Tack!
Ska nog ligga i avgastråden....
Mina två kompisar har båda stalker 03 och en 04 04 har zx och 03 xpro och 03 drar han andra lätt så skulle hällre kört på något annat rör än zx
david96 skrev:Ska nog ligga i avgastråden....
Mina två kompisar har båda stalker 03 och en 04 04 har zx och 03 xpro och 03 drar han andra lätt så skulle hällre kört på något annat rör än zx
jarken skrev:Rekommenderar ZX, polaren har de, går skitfint! Kan dock ej jämföra me andra effektrör tyvärr.
Kan tillägga att den drog både min Neos och polarens Aerox, båda me effektrör =)
Nice, funderar på pro replica, Xpro, zx elr yasuni
Xpro kostar ju 200 mindre än zx och yasuni men jag vet inte riktigt, vil inte heller lägga 1599 utan att va säker på vilket som ger bäst axx till orginalcylle
Läs det david96 skrev, att detta är felpost. Ta detta i avgastråden, onödigt att fortsätta o skriva.
ZX är lågvarvigt så förvänta dig inte för mycket av det "budgetröret".
Drazharm skrev:Även fast det är budget för dig så är det ändå ett bra rör till orginal cylidern, dui drar ju inte på ett Yasuni C16 t.ex på en helt otrimmad moped.
Om du letar efter budget för så är STage 6 Pro Replica mera budget eller typ Gianelli Next. Personligen tycker jag Stage 6 är skit.
Okej men vilket skulle du rekommendera för mig
Leovince ZX
Lase XPro
Yasuni Z
Doppler S3R
Är ute efter acc och jag vill nog kanske börja stunta/köra på bakan
Drazharm skrev:Även fast det är budget för dig så är det ändå ett bra rör till orginal cylidern, dui drar ju inte på ett Yasuni C16 t.ex på en helt otrimmad moped.
Om du letar efter budget för så är STage 6 Pro Replica mera budget eller typ Gianelli Next. Personligen tycker jag Stage 6 är skit.
Leovince ZX
Lase XPro
Yasuni Z
Doppler S3R
Ska du stunta är de ZX eller xpro som gäller..!
//Jag har 7 intressen, sex och musik.
Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder!
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Leovince ZX
Lase XPro
Yasuni Z
Doppler S3R
Ska du stunta är de ZX eller xpro som gäller..!
Ja men ZX eller XPro :O? vill ha mkt acc kolla min setup och du kanske vet vilket som passar bäst utifrån det Har Ju orginalmucstycke 74 men det ligger ett 80 och ett 88 hemma, vilket troru passar bäst ?