gandih500 skrev:
är du seriöst efterbliven eller? de var exakt de jag svarade på nyss
vikter, kopplingsfjädrar och munstycken får man pröva sig framm
Eller så är det bara du som är efterbliven som inte kan svara på hans fråga! Eftersom att det finns olika effekrör som har sina egna egenskaper, så är det mycket möjligt att han har läst att det drar bäst efter ca 30, oavsätt om man byter det du nämnde. Visst man kanske kan få det så att det drar tidigare också med hjälp av det du nämnde innan, men den största effekten kanske kommer då runt 30. Så vem är efterbliven egentligen?
som sagt är den rätt inställd så går de.
Sluta kommentera här... du hjälper noobs varje dag i denna tråden å son du ser så varken fattar dom va du säger eller uppskattar det... Lägg din energi på någon annan tråd en denna. Där din kompetens uppskattas
Mvh
Kommer axxet på min benelli med liggande Minarelli att förbättras med ett urpluggat Stage 6 pro replica, jämnfört med ett urpluggat orginal rör.
(jag vet att ni inte kan veta exakt, men vad har ni för erfarenheter av era egna mopeder)
Wire booi_:D skrev:Kommer axxet på min benelli med liggande Minarelli att förbättras med ett urpluggat Stage 6 pro replica, jämnfört med ett urpluggat orginal rör.
(jag vet att ni inte kan veta exakt, men vad har ni för erfarenheter av era egna mopeder)
På min Jog R så bytte jag från ett Org rör urpluggat till ett stage 6 pro rpelica och det blev en riktig go skillnad mellan de olika axxen.
Wire booi_:D skrev:Kommer axxet på min benelli med liggande Minarelli att förbättras med ett urpluggat Stage 6 pro replica, jämnfört med ett urpluggat orginal rör.
På min Jog R så bytte jag från ett Org rör urpluggat till ett stage 6 pro rpelica och det blev en riktig go skillnad mellan de olika axxen.
Fick inge svar innan så jag testar igen:D Jag har en stalker och det är 5,5 g vikter och dragen v-ring, jag har medium kopplingsfjädrar som jag inte satt på ännu, orginalmunstycke 74. Vilket rör borde passa bra till min stalker om jag är ute efter acc och jag vill inte byta cylinder elr förgasare ? Just nu är det ok acc Är zx, pro replica elr Xpro bäst ?
Emil skrev: Eller så är det bara du som är efterbliven som inte kan svara på hans fråga! Eftersom att det finns olika effekrör som har sina egna egenskaper, så är det mycket möjligt att han har läst att det drar bäst efter ca 30, oavsätt om man byter det du nämnde. Visst man kanske kan få det så att det drar tidigare också med hjälp av det du nämnde innan, men den största effekten kanske kommer då runt 30. Så vem är efterbliven egentligen?
Sluta kommentera här... du hjälper noobs varje dag i denna tråden å son du ser så varken fattar dom va du säger eller uppskattar det... Lägg din energi på någon annan tråd en denna. Där din kompetens uppskattas
Mvh
gandih500 skrev:
Mvh
sorry kan bli lite lätt irriterad ibland
Mena att du inte får något utav å kommentera här då ingen säger typ tack för hjälpen å liknande
Tja, ja har en piaggio nrg mc3 purejet med bara v ringen dragen och funderar på att köpa ett effekt rör till den.
Jag har precis (iförrgår) börjat träna på att köra på bakhjulet och kommer väl en 10-15 meter men sen går det för fort så att mopped axxar för dåligt och ''trillar ner'' på båda hjulen igen...
Så jag undrar, ska jag köpa ett mainstream ZX elr vad jag har läst är bättre laser Xpro?
gandih500 skrev:
Mvh
Ledsen för att jag gick igång innan. Det var bara för att jag kände han du skrev till innan väl
potog skrev:
Mvh
Mena att du inte får något utav å kommentera här då ingen säger typ tack för hjälpen å liknande
potog skrev:
Mvh
Ledsen för att jag gick igång innan. Det var bara för att jag kände han du skrev till innan väl
Äre ingen kunnig som vet, är jävligt sugen på att beställa så fort som möjligt men samtidigt så vill jag ha det som passar bäst till min orginalcylle :/
Anteee skrev:Tja, ja har en piaggio nrg mc3 purejet med bara v ringen dragen och funderar på att köpa ett effekt rör till den.
Jag har precis (iförrgår) börjat träna på att köra på bakhjulet och kommer väl en 10-15 meter men sen går det för fort så att mopped axxar för dåligt och ''trillar ner'' på båda hjulen igen...
Så jag undrar, ska jag köpa ett mainstream ZX elr vad jag har läst är bättre laser Xpro?
Snälla, kan någon svara?
Tänkte beställa så snart som möjligt<3
Äre ingen kunnig som vet, är jävligt sugen på att beställa så fort som möjligt men samtidigt så vill jag ha det som passar bäst till min orginalcylle :/
Z eller Xpro
Okej men vilket passar bäst för axx och att köra på bakhjulet med orginalcylle ?
Vilket är det bästa röret om man har dargit v-ringen andra viktor o fjädrar, nytt munstycke och vill att moppen ska gå 80-85 med ett axx bättre än urpluggat roginalrör?
Yasuni Z
Stage 6 pro replica
Stage 6 pro
LeoVince ZX (r)
Hade inte tänkte byta ut mer en fögrasare om det behövs och typ variator eller koppling, men ingen vev eller cylinder... vilken passar då?
Jontaan skrev:Är stage 6 pro replica låg eller högvarvigt?
Jag klassar det varken som hög eller lågvarvigt, likaså många andra, skulle säga någonstans i mitten. Fint mellanregister har det iallafall. Bra val utav rör.
Diddan skrev:
Z eller Xpro
Okej men vilket passar bäst för axx och att köra på bakhjulet med orginalcylle ?
z hade jag nog sagt men asså köper du xpro så kommer du inte märka någon jätte stor skillnad