Ja, jag gav mig på att hona en gammal cylinder först för att se, förutom att den fastnade i avgasporten och var allmänt stel när den ska vara mer flexibel så blev resultatet skit.
Jämnför man kryss spåren med original så är det som natt och dag, iom att den fastnade jämt och ständigt var det svårt att få en jämnfart och ha i åtanke hur fort man körde med den ifall att spåren behövdes bli mindre eller större.
Läst dock att någon har modifierat så att dem stora stenarna passar det lilla verktyget, tyckte dock att det lilla verktygets armar var alldeles för stelt och inte så flexibelt som det är tänkt.
Rubrik: hej
om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
jag har det stora och hona med änvänder dock bara 2 armar men funkar bra endå jämt och fint inte omtimalt men bättre än spegelblangt:) funkar dock bara på 70cyllar går precis ner där
kör nu mera en mh furia sm som ska stunt kittas med tiden blev av med vivan genom bytet och slapp omreggen
moppepojk26 skrev:jag har det stora och hona med änvänder dock bara 2 armar men funkar bra endå jämt och fint inte omtimalt men bättre än spegelblangt:) funkar dock bara på 70cyllar går precis ner där
Trots att armarna inte är jämnfördelar över axel, alltså verktyget?
om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
moppepojk26 skrev:jag har det stora och hona med änvänder dock bara 2 armar men funkar bra endå jämt och fint inte omtimalt men bättre än spegelblangt:) funkar dock bara på 70cyllar går precis ner där
japp kollade med kolven och glappet under tiden jag gjorde det och det funkade fint fint:) blev inte ovalt heller för den dele
kör nu mera en mh furia sm som ska stunt kittas med tiden blev av med vivan genom bytet och slapp omreggen
japp kollade med kolven och glappet under tiden jag gjorde det och det funkade fint fint:) blev inte ovalt heller för den dele
Ok låter bra
streamjr skrev:jag körde med liten när jag honade min cylinder och man fick ha lite teknik och mycket olja, då funka de prima och vart skit bra!
Jaha, den tekniken skulle du lärt ut då:P
Menar titta här
det är förre
och detta
är efter.
toxicstone skrev:
Ok låter bra
streamjr skrev:jag körde med liten när jag honade min cylinder och man fick ha lite teknik och mycket olja, då funka de prima och vart skit bra!
Jaha, den tekniken skulle du lärt ut då:P
Menar titta här
det är förre
och detta
är efter.
hade bättre kryss mönster i mon fick dock stå och hålla på med den upp och ner snabbt som fan men det blir som när du köper en ny tycker jag
haha den tekniken ser bara almänt dumt ut xd men fint funkar det xd