Brembo Bromssystem på Derbi

Här pratar vi om allt angående motor/trimning för Cross/SM/RR/Veteran
Användarens profilbild
simonmonsterapan
Elmoped

Brembo Bromssystem på Derbi

Inlägg av simonmonsterapan »

tja tja :D

nu när sommar kommer även pengarna :D fundera lite på va ja skulle göra med dem, så fick ja idén att installera nya bromsar på moppen!något som ja verkligen vill ha är då Brembo!

ja tittade runt lite på olika system men lyckades inte hitta något konkret till min modell,
som då är en Derbi GPR nude -05.

såg att Yamaha har det som tillval till några modeller exempelvis roxxen, så det kanske inte är omöjligt med en installation.

ser förjävla snyggt ut med fräscha bromsar tycker jag!
om ni vet något om Brembos bromsar, om deras modeller som kan passa moppen (vet att det till exempelvis finns till större Aprilia, Yamaha och Ducati cyklar) lämna gärna en länk eller råd om vad som skall göras! :D
vad anser ni?
tack på förhand :lol:Bild
Derbi GPR NUDE -05 117km/t
Orange och maxxxxad!
Användarens profilbild
streamjr
epa-raggaren

Inlägg av streamjr »

känns lite onödigt att sätta på andra ok för att dom är snyggare, men du kanske kan modda på från en aerox om du verkligen vill ha det.
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

En hel del 125or har såna ok som på bilden så om du får tag på ett sånt bromssysten så borde det bara vara att modda lite fästen sen så ska det funka + att du kommer ha grymma bromsar
Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd

Inlägg av TechnoMen »

Alltså du får ju bra bromsar men tycker verkligen det är onödigt att köpa brembo kostar dig skjortan jue! :roll: Men det är vad jag säger, försök hitta några andra som är snygga ist. :P
//Jag har 7 intressen, sex och musik.

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

grp har ju helt annat fäste till oket så ett par av den där stilen kommer i princip aldrig gå att få dit
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Skriv svar