david96 skrev:vf kan du inte ha kvar mätaren ? den får plats bakom annars kan du bara sätta den på styrkronan
Typ mackenTuZx skrev:david96 skrev:byt säkringar är samma på min
vart kan man köpa det?
Du är blåst om du köper säkringar på tsTuZx skrev:k-skåpet skrev:Typ mackenTuZx skrev:
vart kan man köpa det?
finns det inte på ts? och hur ska man då sätta fast orginala mätarn för att få ktm plattan snygg plats på?
haha okejMattyyy skrev:Du är blåst om du köper säkringar på tsTuZx skrev:k-skåpet skrev:Typ macken
finns det inte på ts? och hur ska man då sätta fast orginala mätarn för att få ktm plattan snygg plats på?Det är förmodligen flat-stifts säkring och dom kan du köpa överallt i princip t.ex Ica , Mekonomen , Jula , Biltema osv osv
mhm när väl du säger det så låter det rimligtCaToXXo skrev:Tänkte bara ställa en fråga till er...
Ni säger att det är säkringen som har gått för han, han har ju inget batteri? Säkringen skulle sitta på +kabeln till batteriet om det skulle finnas någon. Men nu har han ju inget batteri.
Det kan ju inte direkt sitta någon säkring på generatorn, då skulle ju moppen inte ge nån gnista.
Var satt säkringen för dig då?david96 skrev:vet bara att de var så på min :S bytte en säkring sne funka den
okej får gå o fråga vad för säkeringar dom har till moppardavid96 skrev:inte den blekaste anning tog med den till biltema såg gav dig mig en som passa
Bättre att leta upp säkringen först om du ens har nån.., så ser du vad det står och köper en likadanTuZx skrev:okej får gå o fråga vad för säkeringar dom har till moppardavid96 skrev:inte den blekaste anning tog med den till biltema såg gav dig mig en som passa
littlebennyboi skrev:Bättre att leta upp säkringen först om du ens har nån.., så ser du vad det står och köper en likadanTuZx skrev:okej får gå o fråga vad för säkeringar dom har till moppardavid96 skrev:inte den blekaste anning tog med den till biltema såg gav dig mig en som passa
ngn som har en bild på ungefär den ser ut?streamjr skrev:den borde sitta under sadelnTuZx skrev:littlebennyboi skrev: Bättre att leta upp säkringen först om du ens har nån.., så ser du vad det står och köper en likadan
det funkar med
Antingen har du en vanlig flatstift-säkring eller en glassäkring, men jag fattar fortfarande inte vart fan den skulle sitta om du inte har batteri.TuZx skrev:ngn som har en bild på ungefär den ser ut?streamjr skrev:den borde sitta under sadelnTuZx skrev:
det funkar med
CaToXXo skrev:Antingen har du en vanlig flatstift-säkring eller en glassäkring, men jag fattar fortfarande inte vart fan den skulle sitta om du inte har batteri.TuZx skrev:ngn som har en bild på ungefär den ser ut?streamjr skrev: den borde sitta under sadeln
Det är isåfall om du har en separat säkring till originalmätaren kopplat på nåt skumt sätt, men det skulle jag inte tro...
Men kolla kablarna runtom mätaren och där, få se om du hittar någon.
Sitter det batteri original på din moppe?
Vet du inte hur en säkring ser ut så googla på flatstift-säkring och glassäkring.
streamjr: ser ingen anledning till att den skulle sitta där om han ändå inte har något batteri där?
Klart som fan man kan ha säkringar även fast man inte har batteri?CaToXXo skrev:Antingen har du en vanlig flatstift-säkring eller en glassäkring, men jag fattar fortfarande inte vart fan den skulle sitta om du inte har batteri.TuZx skrev:ngn som har en bild på ungefär den ser ut?streamjr skrev: den borde sitta under sadeln
Det är isåfall om du har en separat säkring till originalmätaren kopplat på nåt skumt sätt, men det skulle jag inte tro...
Men kolla kablarna runtom mätaren och där, få se om du hittar någon.
Sitter det batteri original på din moppe?
Vet du inte hur en säkring ser ut så googla på flatstift-säkring och glassäkring.
streamjr: ser ingen anledning till att den skulle sitta där om han ändå inte har något batteri där?