Tips inför AM kort?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
MeekDUB
Elmoped

Tips inför AM kort?

Inlägg av MeekDUB »

Tittar runt på en jävla massa trådar men inte hittat något vettigt svar..
Några extremt bra tips för AM kort? Ska ta mitt på torsdag nästa vecka, grymt orolig att jag inte kommer klara det! :(
Användarens profilbild
StylizhRazer
SlooWMooW

Inlägg av StylizhRazer »

tyvär så slumpas frågorna på provet fram så ingen vet vilka frågor du kommer att få men så länge du klarat proven som körskolan gav dig på datorn så kommer det att gå galant :wink:
ta gärna en till på mitt Baotian classic stunt projekt om du har tid :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=35304

Derbi Senda R Extreme -04 säljes
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=38487
för mer information
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem

Inlägg av david96 »

frågorna är allmänt vett läste inte på och fick 59 rättt fall du inte är helt efter klarar du de lätt :)
33 stycken är ju säkerthet i trafiken och dem är ju hur lätta som helst sen är väl dde 19 som handlar om moppen och 4 om miljön och sen 4 om alcohol någon sådant ^^ sen något mer tror jag men de är allmänt trafikvett :)
ha koll på högerregeln fick den frågan misnt 10 gånger/liknande frågor på den
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
MeekDUB
Elmoped

Inlägg av MeekDUB »

StylizhRazer skrev:tyvär så slumpas frågorna på provet fram så ingen vet vilka frågor du kommer att få men så länge du klarat proven som körskolan gav dig på datorn så kommer det att gå galant :wink:
Så att vara på körskolans datorer och spamm-köra proven tills man har i princip alla rätt ska gå bra? :)
MeekDUB
Elmoped

Inlägg av MeekDUB »

david96 skrev:frågorna är allmänt vett läste inte på och fick 59 rättt fall du inte är helt efter klarar du de lätt :)
33 stycken är ju säkerthet i trafiken och dem är ju hur lätta som helst sen är väl dde 19 som handlar om moppen och 4 om miljön och sen 4 om alcohol någon sådant ^^ sen något mer tror jag men de är allmänt trafikvett :)
ha koll på högerregeln fick den frågan misnt 10 gånger/liknande frågor på den
Har redan kuggat 1 gång.. Det var mest frågor som "Vad skulle du gjort i denna situation?", så kanske bara fick en dålig vecka att göra provet?
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem

Inlägg av david96 »

ja är ju sådana frågor typ vad är faran i denna sitution osv de är liksom allmänt vett fall man klarar inte provet tycker jag seriöst inte man ska vara ute i trafiken då de är alldeles för lätt :roll:
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
Gröngöling
Snuten

Inlägg av Gröngöling »

Läste på tre veckor innan, fick 56. Det viktigaste är att du gör skitmånga såna onlineprov så blir det mycket mycket lättare :)
Well do ya, punk?
MeekDUB
Elmoped

Inlägg av MeekDUB »

david96 skrev:ja är ju sådana frågor typ vad är faran i denna sitution osv de är liksom allmänt vett fall man klarar inte provet tycker jag seriöst inte man ska vara ute i trafiken då de är alldeles för lätt :roll:
Ska ge det ett försök till, går det inte då så kör jag ändå.. :D
Skriv svar