Själv sitter jag och slölevlar på ett trail-acc och väntar på hösten så att jag kan beställa min nya dator och slipper sitta på reservdatorn från 2002

Trail account gills inte, så denna tråd är ogiltig >.< nej men WoW sugerValoPallo skrev:Tänkte kolla hur många som spelar WoW här, i så fall är ni hemma
Själv sitter jag och slölevlar på ett trail-acc och väntar på hösten så att jag kan beställa min nya dator och slipper sitta på reservdatorn från 2002
NejD3nnis skrev:varför får jagont i magen och blir bajsnödig när jag dricker monster?
Innan jag "slutade" körde jag på Vek'Nilash, lika folktomt som där jag bor så jag tyckte det passadezhindraz skrev:Spelar och har spelat ett bra tag.
sitter atm och rafar upp några gubbar till 80 ;D
Vill ni skratta lite så
http://eu.battle.net/wow/en/character/f ... 6md/simple
;D
Vilka servrar spelar folket på då?
Meeh, köper ny dator i höst och på reservdatorn så smälter grafiken bara ihop, så jag vill inte slösa min gametime på att lagga mig fram i grafiksoppanSpeedy1FTW skrev:Trail account gills inte, så denna tråd är ogiltig >.< nej men WoW sugerValoPallo skrev:Tänkte kolla hur många som spelar WoW här, i så fall är ni hemma
Själv sitter jag och slölevlar på ett trail-acc och väntar på hösten så att jag kan beställa min nya dator och slipper sitta på reservdatorn från 2002spelat det i ca 1 år hade en lvl 85 warrior och några andra alts runt 60 - 70. Man tröttnar när man har full pvpgear och inte har ngt att göra sen, + så kostar den en jävla massa pengar = dåligt. SLUTA SPELA NU D: Counter-strike source ftw ca 200 kr för ett underbart spel!
Nu pratar vi alltså om två helt olika saker, thank you very much!aeroxleoZX skrev:heroes of newerth är bäst kör det i stället
det tappade jag sen länge sen ...Wilsonrunner skrev:World of warcraft är ett bra spel men man tröttnar på det efter ett tag då det är rätt så enformigt men jag tycker att det är värt pengarna så länge man tycker det är skoj!
Jajjemen, har dock tagit paus, men ska snart igång och RaF:a igen med min kompis, för 3:e gången!jarken skrev:Spelar folk fortfarande WoW? ICC tog ju död på det, samt Cataclysm!
zhindraz skrev:Spelar och har spelat ett bra tag.
sitter atm och rafar upp några gubbar till 80 ;D
Vill ni skratta lite så
http://eu.battle.net/wow/en/character/f ... 6md/simple
;D
Vilka servrar spelar folket på då?
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...