Setup:
Ostrypt cdi
90 munstycke
Booost bottle
V-ring dragen
Trimmrör dragen plugg
Sport luftfilter
4,2 vikter
Några andra förslag på trimm? Taaaaaaackhhhh

nejnejRoxxen96 skrev:70 cc, 19 - 21mm förgasare hade jag satsat på nu, mer värt än koppling + variator.
http://www.twostroke.se/product.asp?product=7585Roxxen96 skrev:70 cc, 19 - 21mm förgasare hade jag satsat på nu, mer värt än koppling + variator.
Hade väck förgasaren idag men fan heller att det stod storleken på den, så hur kollar jag hur många mm den är på?Victorh skrev:nejnejRoxxen96 skrev:70 cc, 19 - 21mm förgasare hade jag satsat på nu, mer värt än koppling + variator.
Den kommer inte gå vidare med 70cc utan variator byte pga CPI har en jävla skit variator som stryper org.... Vet det suger...
Skulle köpa Variator och 70cc du klarar nog dig bra med din fögg kolla om du har 14mm mikuni eller 16mm dellorto
ta bild på den kan jag säga, du får max en 17.5mm på org insug men varför skall du köpa större fögg? Köp variator ,70cc koppling före...Mormelol skrev:Hade väck förgasaren idag men fan heller att det stod storleken på den, så hur kollar jag hur många mm den är på?Victorh skrev:nejnejRoxxen96 skrev:70 cc, 19 - 21mm förgasare hade jag satsat på nu, mer värt än koppling + variator.
Den kommer inte gå vidare med 70cc utan variator byte pga CPI har en jävla skit variator som stryper org.... Vet det suger...
Skulle köpa Variator och 70cc du klarar nog dig bra med din fögg kolla om du har 14mm mikuni eller 16mm dellorto
För att jag vill ha bättre axx, toppfarten är inte så viktigt :p och ny variator ger topp va? och som jag har hört så ger ny förgasare mycket bättre axx .Victorh skrev:ta bild på den kan jag säga, du får max en 17.5mm på org insug men varför skall du köpa större fögg? Köp variator ,70cc koppling före...Mormelol skrev:Hade väck förgasaren idag men fan heller att det stod storleken på den, så hur kollar jag hur många mm den är på?Victorh skrev: nejnej