Skyliner34 skrev:För han är bögjoar skrev:Varför älskar KTM_Danielsson finnar så jävla mycket?
byYn skrev:Finns alltid något att sälja som man bara är för lat för att ta tag i. Sedan om du bor i ett villaområde kan du t.ex sätta upp en annons om gräsklippning, krattning osv. Har du tur kanske du tjänar 2k på en vecka eller två om du säljer saker som egentligen bara tar plats. Men att ta 50-70 spänn timmen för att göra trädgårdsjobb osv är en stabil inkomst på sommaren
Skyliner34 skrev:För han är bögjoar skrev:Varför älskar KTM_Danielsson finnar så jävla mycket?
sälj något guldhalsband om du har, beroende på vikten så kan du få allt ifrån 100 till 2-3kNeosTobbe skrev:Tjena, hur kan man få ihop 2k sanbbt? Nu tänker jag lagliga saker och typ sälja sånt ungdomar brukar ha hemma.
Har en hel del. Skriv på bara!
Äger inga smycken :/DtSnubben skrev:sälj något guldhalsband om du har, beroende på vikten så kan du få allt ifrån 100 till 2-3kNeosTobbe skrev:Tjena, hur kan man få ihop 2k sanbbt? Nu tänker jag lagliga saker och typ sälja sånt ungdomar brukar ha hemma.
philip95 skrev:Moppen, moppedelar, cykel, dator, högtalare? Vet inte vad du har hemma, men detta är väl vad ungdomar brukar ha hemma som har bra värde och som går att sälja. Sen kan du ju t.ex klippa folks gräsmattor eller göra andra trädgårdsarbeten som uppskattas av alla människor med en trädgård att ta hand om
Gör som jag gjorde när jag köpte min mofes.NeosTobbe skrev:Tjena, hur kan man få ihop 2k sanbbt? Nu tänker jag lagliga saker och typ sälja sånt ungdomar brukar ha hemma.
DtSnubben skrev:Gör som jag gjorde när jag köpte min mofes.NeosTobbe skrev:Tjena, hur kan man få ihop 2k sanbbt? Nu tänker jag lagliga saker och typ sälja sånt ungdomar brukar ha hemma.
Fixa ett lån hos päronen och betala av det med trädgårdsarbete/ allmänt slaveri.
battis333 skrev:Vad är det du ska ha 2k tills så snabbt man ska aldrig skynda ett köp.
där man kan. jag ska till industriområdeAprilia-Mx skrev:Måste bara fråga.. vart söker du?PK skrev:Skriv ett ordentligt CV och ge dig ut och leta svenssonjobb jävla lathund
jag ska skriva ett nu ikväll och ägna morgondagen åt att letaÄr det i industriområden eller caféer eller vad?