bor i den lilla staden Västervik och har aldrig varit på något meet men skulle gärna vilja. känns som dom mesta meetsen är runt göteborg. önskade man bodde lite närmare bara

Hört talas om att det blir i nybro, dock brukar de inte va så stora! annars är det ju alstermo/älghult, blir runt 20st bara från byarna med bland annat mig, dinozzan o lokalkändisen mxabbeTorna skrev:som rubriken säger: Någon meet i linköping/Jönköping/kalmar i sommar?eller någonstans i närheten?
okej! då ska jag försöka ta mig ditt, tror inte jag hittar närmarek-skåpet skrev:Hört talas om att det blir i nybro, dock brukar de inte va så stora! annars är det ju alstermo/älghult, blir runt 20st bara från byarna med bland annat mig, dinozzan o lokalkändisen mxabbeTorna skrev:som rubriken säger: Någon meet i linköping/Jönköping/kalmar i sommar?eller någonstans i närheten?
drd håkan skrev:kommer vara ett i jönköping i sommar dock så tror jag inte det kommer vara jätte seriöst men det är la kul och åka moppe med massa andra
här är en länk till meetet på facebook http://www.facebook.com/events/219841208114759/