tacksam för svar

Wheelyz95 skrev:asså han som sa det hans bror aerox går i 140 tror han vet vad han snackar om tönt
okej så sa min kompis ocksåCaToXXo skrev:Vattenpumps-packboxarna är kassa, dom verkar va sjukt känsliga på dessa cr125or, har samma skit själv...
en 98 har jag
Wheelyz95 skrev:asså han som sa det hans bror aerox går i 140 tror han vet vad han snackar om tönt
Hmm det tvivlar jag väldigt starkt på, men vad använder du för olja?NO-name skrev:okej så sa min kompis ocksåCaToXXo skrev:Vattenpumps-packboxarna är kassa, dom verkar va sjukt känsliga på dessa cr125or, har samma skit själv...
en 98 har jagfast han sa att det var nåt specielt med oljan jag använder som sliter sönder packningarna kan det va så?
Agrol mega truck, sån olja som går att köpa på granngården i en 20 liters dunk.CaToXXo skrev:Hmm det tvivlar jag väldigt starkt på, men vad använder du för olja?NO-name skrev:okej så sa min kompis ocksåCaToXXo skrev:Vattenpumps-packboxarna är kassa, dom verkar va sjukt känsliga på dessa cr125or, har samma skit själv...
en 98 har jagfast han sa att det var nåt specielt med oljan jag använder som sliter sönder packningarna kan det va så?
Det borde nog inte va nåt fel på oljan.NO-name skrev:Agrol mega truck, sån olja som går att köpa på granngården i en 20 liters dunk.CaToXXo skrev:Hmm det tvivlar jag väldigt starkt på, men vad använder du för olja?NO-name skrev: okej så sa min kompis ocksåfast han sa att det var nåt specielt med oljan jag använder som sliter sönder packningarna kan det va så?
min kompis använder samma olja i sin yamha 125 och sa att han hade samma problemfast jag har använt den oljan i alla mina fordon och har alldrig varit nåt fel med den .
okej tack för svarenCaToXXo skrev:Det borde nog inte va nåt fel på oljan.NO-name skrev:Agrol mega truck, sån olja som går att köpa på granngården i en 20 liters dunk.CaToXXo skrev: Hmm det tvivlar jag väldigt starkt på, men vad använder du för olja?
min kompis använder samma olja i sin yamha 125 och sa att han hade samma problemfast jag har använt den oljan i alla mina fordon och har alldrig varit nåt fel med den .