GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Det beror ju helt på vad det är för problem på den, ifall veven,cylindern osv har skurit blir det ju dyrt!TechnoMen skrev:Tja jag har hittat ett riktigt bra kap på en aerox 04 för 2500 MEN den startar inte och vad kan vara fel på den igentligen han sa bara att den inte starta den första vackra "sommar" dagen detta år.. så vad kan det kosta max att laga den om det inte bara är fel munstycke?
Och ja mamma vill inte köpa den pga att den inte startar.
läs och lär pojkar. denna mannen kan räkna ut svar på frågor hur dumma dom än ärErik_ skrev:Sisådär 0-5000kr beroende på vad det är för fel och vem som fixar det.
Nej alltså han har kört med den ett tag men sen när det börja bli varmt blev den allt mer om mer svår startad till slut statra den inte alls..? vad tror du det kan vara då?kr002 skrev:Det beror ju helt på vad det är för problem på den, ifall veven,cylindern osv har skurit blir det ju dyrt!TechnoMen skrev:Tja jag har hittat ett riktigt bra kap på en aerox 04 för 2500 MEN den startar inte och vad kan vara fel på den igentligen han sa bara att den inte starta den första vackra "sommar" dagen detta år.. så vad kan det kosta max att laga den om det inte bara är fel munstycke?
Men den verkar ha stått ett tag, så det kan nog bara behövas en uppfräshning!Då äre ju inte så mycket pengar det handlar om! Mest tid!
Fråga säljaren ifall han/hon har någon aning om vad det kan vara!
Edit: såg att du redan har fått bra svar.
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Jaha! jag har inte extremt stor erfarenhet på scootrar! Men det låter som något har täppts till, det första jag skulle göra vad kolla filter,rensat avgasrör,bytt olja å kollat kylningen, då den kanske har funkat när det har vart kallt men har blitt mer ineffektiv nu när det har blitt varmare!TechnoMen skrev:Nej alltså han har kört med den ett tag men sen när det börja bli varmt blev den allt mer om mer svår startad till slut statra den inte alls..? vad tror du det kan vara då?kr002 skrev:Det beror ju helt på vad det är för problem på den, ifall veven,cylindern osv har skurit blir det ju dyrt!TechnoMen skrev:Tja jag har hittat ett riktigt bra kap på en aerox 04 för 2500 MEN den startar inte och vad kan vara fel på den igentligen han sa bara att den inte starta den första vackra "sommar" dagen detta år.. så vad kan det kosta max att laga den om det inte bara är fel munstycke?
Men den verkar ha stått ett tag, så det kan nog bara behövas en uppfräshning!Då äre ju inte så mycket pengar det handlar om! Mest tid!
Fråga säljaren ifall han/hon har någon aning om vad det kan vara!
Edit: såg att du redan har fått bra svar.