Det där löser sig alltid ska du serasmusborg skrev:Hur gör man nu för tiden när man ska bli tillsammans med en tjej?![]()
Förr när man var mindre så skickade man ju lappar där det stod "Vill du bli tillsammans med mig?" Sen två rutor där man kunde kryssa i "nej" och "ja"![]()
Men hur är det nu för tiden?
Frågar man fortfarande personen "Vill du bli tillsammans med mig?" fast att man nu står ansikte mot ansikte?
Trollmor skrev:Det där löser sig alltid ska du serasmusborg skrev:Hur gör man nu för tiden när man ska bli tillsammans med en tjej?![]()
Förr när man var mindre så skickade man ju lappar där det stod "Vill du bli tillsammans med mig?" Sen två rutor där man kunde kryssa i "nej" och "ja"![]()
Frågar man fortfarande personen "Vill du bli tillsammans med mig?" fast att man nu står ansikte mot ansikte?Har man hålit på ett tag med pussar och kramar och allt som hör därtill kan man ju ta upp ämnet och fråga huruvida hon skulle kunna tänka sig ett förhållande med en ståtlig alfabock som man vet att man är. Fast läs av henne ordentligt innan. Man kan förstöra mycket genom att ta upp den frågan.
Det kan ju vara allt från att du är helt säker på hur du känner för henne men att hon fortfarande är osäker och du kanske blir åtålig och inte ger henne den tid hon behöver.
Eller så kanske det visar sig att hon bara är ute efter rajtantajtan samtidigt som du älskar henne som i en sån där gullig tjejfilm, och du blir totalt förkrossad osv. Fast i sådana lägen är det bättre ju tidigare det tar slut, då tjejen ifråga obviously är en riktig jävla idiot som utnyttjar dig.
Fan vad kul att det gick så väl! Lycka till med henne, låter som en bra brud!rasmusborg skrev:Trollmor skrev:Det där löser sig alltid ska du serasmusborg skrev:Hur gör man nu för tiden när man ska bli tillsammans med en tjej?![]()
Frågar man fortfarande personen "Vill du bli tillsammans med mig?" fast att man nu står ansikte mot ansikte?Har man hålit på ett tag med pussar och kramar och allt som hör därtill kan man ju ta upp ämnet och fråga huruvida hon skulle kunna tänka sig ett förhållande med en ståtlig alfabock som man vet att man är. Fast läs av henne ordentligt innan. Man kan förstöra mycket genom att ta upp den frågan.
Det kan ju vara allt från att du är helt säker på hur du känner för henne men att hon fortfarande är osäker och du kanske blir åtålig och inte ger henne den tid hon behöver.
Eller så kanske det visar sig att hon bara är ute efter rajtantajtan samtidigt som du älskar henne som i en sån där gullig tjejfilm, och du blir totalt förkrossad osv. Fast i sådana lägen är det bättre ju tidigare det tar slut, då tjejen ifråga obviously är en riktig jävla idiot som utnyttjar dig.
Tack som fan mannen för det där svaret!
Utnyttjad tänker jag inte bli igen, men är nog ingen risk med den här tjejen!
Jag träffa henne ikväll och vi hade lite tråkigt i början, eller jag hade i alla fall för hon hade tydligen sina kompisar med sig fast jag bad henne att vara ensam så vi kunde få lite tid med varandra utan massa andra människor, själva.
Men hängde med ett tag och bara chilla och killarna som var med henne var rätt schyssta, fast blev ju tillfällen då man bara ville nita till dom..
Men drog efter ett tag då jag varit med henne ett tag. När jag skulle gå så bad jag henne följa med en bit ensam så hennes kompisar följde inte efter. Då prata vi lite och kom helt plötsligt in på ämnet förhållande. Hon sa att hon gilla mig mer än kompis och ville gå längre och jag sa ju förstås detsamma!!
Sen så när vi gått en bit så kom hennes kompisar igen bakom oss, så stod och krama henne till dom börja komma närmare. Sen under tiden jag höll om henne så kolla vi på varandra, såg att hon väntade på någonting som skulle komma från mig. Men var ju lite nervös, så frågade faktiskt "Får jag pussa dig?" med en jätte gullig röst, sen efter ett tag som kändes som flera minuter fast det bara var några sekunder, så sken hon upp och kanske sa "Ja!" fast var liksom i en annan värd för tillfället men sen började hennes läppar närma sig mina och till slut rördes dom vid varandra och det var nog den bästa tiden i mitt liv!
Så vi stod och pussades ett tag, blev inget mer men det här var helt underbart ändå!
Vi ska ses i veckan som kommer nu också så kanske händer något mer då
Var en jätte lyckad dag i alla fall och nu vet jag att hon har samma känslor för mig, så det här kan bli något!
Trollmor skrev:Fan vad kul att det gick så väl! Lycka till med henne, låter som en bra brud!rasmusborg skrev:Trollmor skrev: Det där löser sig alltid ska du seHar man hålit på ett tag med pussar och kramar och allt som hör därtill kan man ju ta upp ämnet och fråga huruvida hon skulle kunna tänka sig ett förhållande med en ståtlig alfabock som man vet att man är. Fast läs av henne ordentligt innan. Man kan förstöra mycket genom att ta upp den frågan.
Jag träffa henne ikväll och vi hade lite tråkigt i början, eller jag hade i alla fall för hon hade tydligen sina kompisar med sig fast jag bad henne att vara ensam så vi kunde få lite tid med varandra utan massa andra människor, själva.
Men hängde med ett tag och bara chilla och killarna som var med henne var rätt schyssta, fast blev ju tillfällen då man bara ville nita till dom..
Men drog efter ett tag då jag varit med henne ett tag. När jag skulle gå så bad jag henne följa med en bit ensam så hennes kompisar följde inte efter. Då prata vi lite och kom helt plötsligt in på ämnet förhållande. Hon sa att hon gilla mig mer än kompis och ville gå längre och jag sa ju förstås detsamma!!
Sen så när vi gått en bit så kom hennes kompisar igen bakom oss, så stod och krama henne till dom börja komma närmare. Sen under tiden jag höll om henne så kolla vi på varandra, såg att hon väntade på någonting som skulle komma från mig. Men var ju lite nervös, så frågade faktiskt "Får jag pussa dig?" med en jätte gullig röst, sen efter ett tag som kändes som flera minuter fast det bara var några sekunder, så sken hon upp och kanske sa "Ja!" fast var liksom i en annan värd för tillfället men sen började hennes läppar närma sig mina och till slut rördes dom vid varandra och det var nog den bästa tiden i mitt liv!
Så vi stod och pussades ett tag, blev inget mer men det här var helt underbart ändå!
Var en jätte lyckad dag i alla fall och nu vet jag att hon har samma känslor för mig, så det här kan bli något!
Fan, nu vill jag ju också bli kär.. Jag har hållit på med en tjej nu ett tag, men jag tror inte det blir något seriöst.. Vi är jättebra vänner och så, och vi "dejtar" så att säga.. Men som sagt tror jag inte att det blir något seriöst, för jag tror jag inte är kär. Tror dock hon har lite intensivare känslor för mig än vad jag har, för henne alltså. Varför kan man inte bara bli kär lätt? Jag menar detta är en toppentjej, men man är väl kräsen av naturen...
Rasmus så var de för mig. Har ju en tjej som är2 år yngre än mig och vi går i samma skola o i samma lag osv och vi hade pratat hele sommaren så när skolan börja så kramades vi o dagen efter puss osv. Och de va den bästa dagen! Sen den 24 september såg ja ja hade en förfrågan på fejjan och då ville hon bli tillsammans med mig så snart 8mån med världen underbaraste! och ni verkar va kära så lycka till!rasmusborg skrev:Trollmor skrev:Det där löser sig alltid ska du serasmusborg skrev:Hur gör man nu för tiden när man ska bli tillsammans med en tjej?![]()
Derbi_MackaN skrev:Jag är tillsammans med en i 7:an.Först störde sig alla påt sen nu är det bara tjejer som stör sig som fan och en kille -_- fått en ring som jag har i mitt halsband och han tar bort den (vet ej varför). Vet ni varför dom stör sig på att jag har hittat mitt livs kärlek som är 2 år yngre? I kärlek finns ju ingen ålder så dom kan ju strunta i mitt liv tycker jag. (förlåt om det är dåligt skrivit)
Mvh Mackan
Skitit i dom hela tiden men dom kan ju bara strunta i de tkr man jurasmusborg skrev:Derbi_MackaN skrev:Jag är tillsammans med en i 7:an.Först störde sig alla påt sen nu är det bara tjejer som stör sig som fan och en kille -_- fått en ring som jag har i mitt halsband och han tar bort den (vet ej varför). Vet ni varför dom stör sig på att jag har hittat mitt livs kärlek som är 2 år yngre? I kärlek finns ju ingen ålder så dom kan ju strunta i mitt liv tycker jag. (förlåt om det är dåligt skrivit)
Mvh Mackan
Antar att du är 96:a och hon 98:a?
Att många bryr sig kan vara att det just är åldersskillnader på er, och dom kanske blir lite chockade. Att den där killen beter sig så där är väll omogen skulle jag tro, man gör inte sådant där. Snacka med han, ställ han mot väggen och ta ett snack med att han ska sköta sina saker och ge fan i att ta bort din ring. Fast gör det på ett bra och smidigt sätt, annars kan allt lätt bli fel. Att dom där tjejerna tycker det är lite konstigt kan ju vara för att din flickvän är 2 år yngre än dig och att de andra tjejerna inte heller förstår hur mycket ni egentligen älskar varandra?
Eller så stör dom sig på något ammat i erat förhållande. Men då ska du bara skita i dom och till slut kommer dom inte orka bry sig längre!
Hoppas det hjälpte lite!
Derbi_MackaN skrev:Skitit i dom hela tiden men dom kan ju bara strunta i de tkr man jurasmusborg skrev:Derbi_MackaN skrev:Jag är tillsammans med en i 7:an.Först störde sig alla påt sen nu är det bara tjejer som stör sig som fan och en kille -_- fått en ring som jag har i mitt halsband och han tar bort den (vet ej varför). Vet ni varför dom stör sig på att jag har hittat mitt livs kärlek som är 2 år yngre? I kärlek finns ju ingen ålder så dom kan ju strunta i mitt liv tycker jag. (förlåt om det är dåligt skrivit)
Mvh Mackan
Antar att du är 96:a och hon 98:a?
Att många bryr sig kan vara att det just är åldersskillnader på er, och dom kanske blir lite chockade. Att den där killen beter sig så där är väll omogen skulle jag tro, man gör inte sådant där. Snacka med han, ställ han mot väggen och ta ett snack med att han ska sköta sina saker och ge fan i att ta bort din ring. Fast gör det på ett bra och smidigt sätt, annars kan allt lätt bli fel. Att dom där tjejerna tycker det är lite konstigt kan ju vara för att din flickvän är 2 år yngre än dig och att de andra tjejerna inte heller förstår hur mycket ni egentligen älskar varandra?
Eller så stör dom sig på något ammat i erat förhållande. Men då ska du bara skita i dom och till slut kommer dom inte orka bry sig längre!
Hoppas det hjälpte lite!
Hon verkar inte vara en bra brud. Hon utnyttja migTrollmor skrev:Lycka till med henne, låter som en bra brud!
MäckNhukN. är jag i mariestad nån dag så kan jag komma så kan vi kolla vad det är för snubbeDerbi_MackaN skrev:Jag är tillsammans med en i 7:an.Först störde sig alla påt sen nu är det bara tjejer som stör sig som fan och en kille -_- fått en ring som jag har i mitt halsband och han tar bort den (vet ej varför). Vet ni varför dom stör sig på att jag har hittat mitt livs kärlek som är 2 år yngre? I kärlek finns ju ingen ålder så dom kan ju strunta i mitt liv tycker jag. (förlåt om det är dåligt skrivit)
Mvh Mackan
PK din stalker! han är lite fjollig om vi säger så..PK skrev:MäckNhukN. är jag i mariestad nån dag så kan jag komma så kan vi kolla vad det är för snubbeDerbi_MackaN skrev:Jag är tillsammans med en i 7:an.Först störde sig alla påt sen nu är det bara tjejer som stör sig som fan och en kille -_- fått en ring som jag har i mitt halsband och han tar bort den (vet ej varför). Vet ni varför dom stör sig på att jag har hittat mitt livs kärlek som är 2 år yngre? I kärlek finns ju ingen ålder så dom kan ju strunta i mitt liv tycker jag. (förlåt om det är dåligt skrivit)
Mvh Mackan
men det sägs ju att tjejer utvecklas fortare och är ca 2 år framför killar va gäller mognad så vad är så konstigt?
du får helt enkelt ha det bra med emma så mycket du vill. kommer någon och tycker annat ringer du PK
nej jag är inte stalker för att jag vet vad din tjej heterDerbi_MackaN skrev:PK din stalker! han är lite fjollig om vi säger så..PK skrev:MäckNhukN. är jag i mariestad nån dag så kan jag komma så kan vi kolla vad det är för snubbeDerbi_MackaN skrev:Jag är tillsammans med en i 7:an.Först störde sig alla påt sen nu är det bara tjejer som stör sig som fan och en kille -_- fått en ring som jag har i mitt halsband och han tar bort den (vet ej varför). Vet ni varför dom stör sig på att jag har hittat mitt livs kärlek som är 2 år yngre? I kärlek finns ju ingen ålder så dom kan ju strunta i mitt liv tycker jag. (förlåt om det är dåligt skrivit)
Mvh Mackan
men det sägs ju att tjejer utvecklas fortare och är ca 2 år framför killar va gäller mognad så vad är så konstigt?
du får helt enkelt ha det bra med emma så mycket du vill. kommer någon och tycker annat ringer du PKdet är MIN Emma och gör vad f*n jag vill för ja är MäckNhukN! im out
[/spoiler]PK skrev:nej jag är inte stalker för att jag vet vad din tjej heterDerbi_MackaN skrev:PK din stalker! han är lite fjollig om vi säger så..PK skrev: MäckNhukN. är jag i mariestad nån dag så kan jag komma så kan vi kolla vad det är för snubbe
du får helt enkelt ha det bra med emma så mycket du vill. kommer någon och tycker annat ringer du PKdet är MIN Emma och gör vad f*n jag vill för ja är MäckNhukN! im out
så enkelt som facebook
Fyfan. Sådana tjejer ska fanimej ha en stol rätt över näsan. Eller ja, inte bokstavligt kanske men du hajar. Sådär beter man sig inte, och jag kan förstå om man kanske är osäker och är intresserad av två samtidigt, men då säger man ju för fan inte så som hon sa i, lördags??rasmusborg skrev:Hon verkar inte vara en bra brud. Hon utnyttja migTrollmor skrev:Lycka till med henne, låter som en bra brud!![]()
Allt det där med pussen var helt i onödan. Att hon ville vara mer än kompis var falskt.
Jag skickade iväg ett meddelande om hur mycket jag gilla/älska henne.
Svaret jag fick tillbaka var..
"Jag har inte sådana känslor för dig. Jag gillar en annan kille mer..."
Helt jävla förstörd nu![]()
Varför gjorde hon så mot mig
Mhm :/Trollmor skrev:Fyfan. Sådana tjejer ska fanimej ha en stol rätt över näsan. Eller ja, inte bokstavligt kanske men du hajar. Sådär beter man sig inte, och jag kan förstå om man kanske är osäker och är intresserad av två samtidigt, men då säger man ju för fan inte så som hon sa i, lördags??rasmusborg skrev:Hon verkar inte vara en bra brud. Hon utnyttja migTrollmor skrev:Lycka till med henne, låter som en bra brud!![]()
Allt det där med pussen var helt i onödan. Att hon ville vara mer än kompis var falskt.
Men som sagt, kan varit en knepig tjej som var osäker på vem av er hon verkligen gillade och kanske hade svårt att hantera det på ett bra sätt. Men då var det ju bra att det tog slut ändå, trots att det känns jäävligt tungt just nu. Du kommer se att om några veckor när hon knutit fast sin "kille" i trädet och piskat honom med en boaorm, är du jäkligt glad att du sket i henne. Galna brudar alltså som inte kan ta vara på schyssta killar när de väl finns -.-
Så jävla sant det där så det finns inte. Tjejer klagar på att det inte finns tillräckligt många "fina, rara,gulliga, ordentliga" killar, när det väl finns en så tar dom inte vara på chansen och fuckar upp allting. Förstår inte deras tankar ibland.Du kommer se att om några veckor när hon knutit fast sin "kille" i trädet och piskat honom med en boaorm, är du jäkligt glad att du sket i henne. Galna brudar alltså som inte kan ta vara på schyssta killar när de väl finns -.-
duvet att o du mår sådär ska du inte behvöa vara kvar på lektionen, säg bara att du mår dåligt psykiskt och att du måste vara ensam ett tag så är det nästan ingen lärare som klarar av att hålla kvar dig på lektionenrasmusborg skrev:Mhm :/Trollmor skrev:Fyfan. Sådana tjejer ska fanimej ha en stol rätt över näsan. Eller ja, inte bokstavligt kanske men du hajar. Sådär beter man sig inte, och jag kan förstå om man kanske är osäker och är intresserad av två samtidigt, men då säger man ju för fan inte så som hon sa i, lördags??rasmusborg skrev: Hon verkar inte vara en bra brud. Hon utnyttja mig![]()
Men som sagt, kan varit en knepig tjej som var osäker på vem av er hon verkligen gillade och kanske hade svårt att hantera det på ett bra sätt. Men då var det ju bra att det tog slut ändå, trots att det känns jäävligt tungt just nu. Du kommer se att om några veckor när hon knutit fast sin "kille" i trädet och piskat honom med en boaorm, är du jäkligt glad att du sket i henne. Galna brudar alltså som inte kan ta vara på schyssta killar när de väl finns -.-
Men alltså hon är jätte konstig, för nu säger hon att hon inte gillar den gamla killen längre, och att hon vill ha mig tillbaka. Men vet inte vad jag ska tro längre. Gillar henne fett mycket så kanske är värt att ge henne en andra chans?
Men ska prata med henne om varför hon behandla mig som hon gjorde och om hon förklarar sig riktigt bra, kanske jag förlåter hon.
Grejen var att när jag fick meddelandet av henne var jag på en lektion. Och jag orkade till och med inte vara kvar på lektionen, jag var tvungen att gå ut och vara ensam så mycket betydde (betyder?) hon för mig
ska göra det, ska ringa om en timme och då ska jag verkligen "ställa henne mot väggen" och fråga hur hon tänkte när hon gjorde allt i Lördags.Derbi_MackaN skrev:rasmusborg
Hon ska förklara sig innan du gör något! Hon för förklara sig ordentligt! har hänt mig med ska du vetainnan du ger henne en andra chans så ska hon förklara varför hon gjorde så osv.. Det tycker iaf jag att du ska göra. Hon lät som en toppen brud men låt henne förklara och du ska fråga henne varför. Hoppas hon har en bra förklaring för din skull.
Mvh MäckNhukN
Bra ramus.rasmusborg skrev:ska göra det, ska ringa om en timme och då ska jag verkligen "ställa henne mot väggen" och fråga hur hon tänkte när hon gjorde allt i Lördags.Derbi_MackaN skrev:rasmusborg
Hon ska förklara sig innan du gör något! Hon för förklara sig ordentligt! har hänt mig med ska du vetainnan du ger henne en andra chans så ska hon förklara varför hon gjorde så osv.. Det tycker iaf jag att du ska göra. Hon lät som en toppen brud men låt henne förklara och du ska fråga henne varför. Hoppas hon har en bra förklaring för din skull.
Mvh MäckNhukN
Återkommer när jag fått svar
"Ställa henne mot väggen" whadup! ;)Men hoppas allt löser sig:)rasmusborg skrev:ska göra det, ska ringa om en timme och då ska jag verkligen "ställa henne mot väggen" och fråga hur hon tänkte när hon gjorde allt i Lördags.Derbi_MackaN skrev:rasmusborg
Mvh MäckNhukN
You go man! Svettiga, finniga tonåringar med moppe-muschar står enade!AllabiN skrev:"Ställa henne mot väggen" whadup! ;)Men hoppas allt löser sig:)rasmusborg skrev:ska göra det, ska ringa om en timme och då ska jag verkligen "ställa henne mot väggen" och fråga hur hon tänkte när hon gjorde allt i Lördags.Derbi_MackaN skrev:rasmusborg
Mvh MäckNhukN
Bra där, håller tummarna nu att allt löser sig och att hon skärper sig och behandlar dig som hon ska. Det är bara att skita i henne och gå vidare om hon inte gör det. Gör ont i början men som jag sade kommer du inse snart efter att det var skönt att det tog slut. Men det är ju förstås bara om hon fackar ur sådär igen.rasmusborg skrev:Ringde henne för 10 minuter sen. Det första jag sa var "Förklara."
Hon lät lite nere men hon börja förklara allt och jag lyssna noga. Sen fråga jag varför hon gjorde som hon gjorde och varför hon sa det där i Lördags.
Men fick en bra förklaring och hon var verkligen också typ helt krossad för hon trodde säkert jag skulle lämna henne efter det hon gjorde mot mig. Så hon var nästan ledsen lät det som men hon bad om förlåtelse och hon mena verkligen det. Så jag sa att jag förlåter henne för den här gången för gillar ju henne jätte mycket fortfarande så kan inte bara släppa henne även fast hon betedde sig skit dåligt..
Men men, ska träffa henne väldigt snart, kanske idag.
Hoppas det blir något bra mellan henne och mig nu.
Trollmor skrev:Bra där, håller tummarna nu att allt löser sig och att hon skärper sig och behandlar dig som hon ska. Det är bara att skita i henne och gå vidare om hon inte gör det. Gör ont i början men som jag sade kommer du inse snart efter att det var skönt att det tog slut. Men det är ju förstås bara om hon fackar ur sådär igen.rasmusborg skrev:Ringde henne för 10 minuter sen. Det första jag sa var "Förklara."
Hon lät lite nere men hon börja förklara allt och jag lyssna noga. Sen fråga jag varför hon gjorde som hon gjorde och varför hon sa det där i Lördags.
Men fick en bra förklaring och hon var verkligen också typ helt krossad för hon trodde säkert jag skulle lämna henne efter det hon gjorde mot mig. Så hon var nästan ledsen lät det som men hon bad om förlåtelse och hon mena verkligen det. Så jag sa att jag förlåter henne för den här gången för gillar ju henne jätte mycket fortfarande så kan inte bara släppa henne även fast hon betedde sig skit dåligt..
Men men, ska träffa henne väldigt snart, kanske idag.
Hoppas det blir något bra mellan henne och mig nu.
Hoppas som sagt att allt löser sig och fet blir något bra mellan er två!
asså hon vill gärna att jag hänger med ut och så på typ fredagar å lördagar och hänger runt på stan typ. men hon gillar att vara med han andra också och det känns lite jobbigt när hon ibland pratar om honom när vi är med varanndavid96 skrev:börja vara med henne mera så hon inte har tid med han andra fast fall hon hällre är med så är de lite kört :/
vad säger hon om han då ? fall hon säger bra saker kanske du är mer en vän men vet itne svårt att avgöra tjejer är svåra att förstå ^^mxrider7 skrev:asså hon vill gärna att jag hänger med ut och så på typ fredagar å lördagar och hänger runt på stan typ. men hon gillar att vara med han andra också och det känns lite jobbigt när hon ibland pratar om honom när vi är med varanndavid96 skrev:börja vara med henne mera så hon inte har tid med han andra fast fall hon hällre är med så är de lite kört :/
Du kan inte få henne att sluta gilla honom sådär bara, om hon gillar honom så gör hon det, simple as that.mxrider7 skrev:skulle behöva hjälp med en sak..
det är så att jag går i 9:an nu och det är en tjej i min klass som har gått i min klass sen vi börja 7:an vi är jätte bra kompisar och så det har vi vart i alla år. men nu så tror jag att jag är kär i henne.. för varje gång jag ser henne så pirrar de i magen och jag har svårt att sluta tänka på henne.
men jag tror hon gillar en annan kille, han är lika gammal som oss fast går på en annan skola. jag vet inte riktigt vad jag ska göra? vill ju så gärna bli tsm med henne men samtidigt inte förstöra vänskapen.. men ett + är att hon har väldigt lätt för att lägga saker bakom sig. så om vi nu skulle bli tillsammans och de skulle ta slut så tror jag att vi skulle kunna bli bra kompisar igen. men nu till den stor frågan;
HUR FÅR JAG HENNE ATT SLUTA GILLA DEN ANDRA KILLEN?!!
och börja gilla mig mer än vän?
/en väldigt fundersam kille
incepctionMoppeLina skrev:HAHA mobba nte blondinerPavek skrev:haha nääMoppeLina skrev: Jaa, annars lär det aldrig funka
btw bra film som handlar om de är "The heartbreak kid"
en snubbe träffar en fräsch tjej som han gifter sig med sen inser han att hon har helt sjuka vanor och är helt blond i skallen. Skön film iaf:$