moppe_ skrev:jo till själva motorn borde de int vara så svårt att hitta delar till, men t.ex bromskiva, drev är nästan omöjligt att hitta.. om du int kan nån bra sida
de kan ju inte vara helt omöjligt folk som har betor köper ju drev dom med från någon sida
moppe_ skrev:jo till själva motorn borde de int vara så svårt att hitta delar till, men t.ex bromskiva, drev är nästan omöjligt att hitta.. om du int kan nån bra sida
de kan ju inte vara helt omöjligt folk som har betor köper ju drev dom med från någon sida
Som jag sa tidigare, Mxr.se eller lellesmc.se jag köpte mina nya drev (13/50) på¨hos lelles, gick på 300 så inga problem att hitta delar till Beta! Välj åtminstånde inte bort den för att massa säger att det inte finns några delar till dem...
Kan säga att Derbi går bäst org och deras vxllåda är att föredra. AM6 går värdelöst org och deras vxllåda känns som dne är gjord av Lego.
EH NÄ Power up motorn som sitter på de nyare Rieju är duktigt mycket starkare!!
EH NÄ.
Seriöst, du har inte ens kört båda.
Om du har så måste du ha seriösa problem med handleden om du inte kan gasa fullt på Derbin. Derbin går MYCKET bättre än MRX med power upp motorn, MYCKET!
Kan säga att Derbi går bäst org och deras vxllåda är att föredra. AM6 går värdelöst org och deras vxllåda känns som dne är gjord av Lego.
EH NÄ.
Om du har så måste du ha seriösa problem med handleden om du inte kan gasa fullt på Derbin. Derbin går MYCKET bättre än MRX med power upp motorn, MYCKET!
Simon Olsson skrev:
EH NÄ.
lol denna har ju effektrör och är Svart och litelite röd och du vet ju inte om den har inflyttad , för de kan du ju inte se men han har ju bögisen kvar så han har väl antagligen inte inflyttad
Dracen skrev:
KoNG skrev:Han är lite vilsen bara
Men du är ju vilsen om du inte märker vad som händer!
Glennish skrev:lol denna har ju effektrör och är Svart och litelite röd och du vet ju inte om den har inflyttad , för de kan du ju inte se men han har ju bögisen kvar så han har väl antagligen inte inflyttad
men lol jag ser ju att de inte är pardens.. vet hur den ser ut
Kan säga att Derbi går bäst org och deras vxllåda är att föredra. AM6 går
värdelöst org och deras vxllåda känns som dne är gjord av Lego.
Du och din jälka derbiskit ! allt är el och gjort så tekniskt så man inte kan meka med den AM6 motorn är utsedd till den bästa motorn henry ! det borde väll du veta ?
Kan säga att Derbi går bäst org och deras vxllåda är att föredra. AM6 går
värdelöst org och deras vxllåda känns som dne är gjord av Lego.
Du och din jälka derbiskit ! allt är el och gjort så tekniskt så man inte kan meka med den AM6 motorn är utsedd till den bästa motorn henry ! det borde väll du veta ?
asso Henrry du utalar dig visst om saker som duu inte kan.... Tex som att min beta inter går i 85 urpluggad har mätt med gps nu och den gör 86! du e fan dum och efterbliven!
r0b1n skrev:asso Henrry du utalar dig visst om saker som duu inte kan.... Tex som att min beta inter går i 85 urpluggad har mätt med gps nu och den gör 86! du e fan dum och efterbliven!
r0b1n skrev:asso Henrry du utalar dig visst om saker som duu inte kan.... Tex som att min beta inter går i 85 urpluggad har mätt med gps nu och den gör 86! du e fan dum och efterbliven!
då hade han ju rätt den gick inte i 85 utan 86 xD
haha
jag tror han menade att Henry menade att hans urpluggade inte ens skulle göra 85.. men den gick över 85 t.o.m med gps , så menade han..tror jag xD