leovince zx hade jag på min b*gpulka men de är lågvarvligt leovince tt ska vara rätt högvarvligt samma som Hebo tror stage 6 är med de venne men har bara hört bra om stage 6 ^^
doppler ska oxå vara bra
det är en pro replica av stage 6 röret pro? dom satta dom bästa kopierarna på jobbet
nä men han skrev väl fel elr?^^
tycker nog ändå du borde köra på doppler
har bara bra om de
jag har oxå tänkt och köpa det röret, men jag har en helt original moppe (aerox) undrar hur den kommer att gå med pro replica röret och lättare vikter. vill ha mest axx
karlsson31 skrev:jag har oxå tänkt och köpa det röret, men jag har en helt original moppe (aerox) undrar hur den kommer att gå med pro replica röret och lättare vikter. vill ha mest axx
ja den kommer gå rätt bra, toppa runt 70 me helt ok axx. du måste byta till större munstycke och ställa in förgasarn rätt. viktor måste du nog byta kanske fjädrar med
Jag hade allting orginal och beställde ett ZX-R (då medföljde variatorvikter och kopplingsfjädrar anpassade till röret) och böt ingenting annat, inte ens munstycke om den gick bra. Den skulle kunna gått bättre om jag bytt munstycke osv men har nu köpt större förgasare istället [/quote]
om jag köper pro replica röret och 4 grams vikter (5.5 original) och kopplings fjädrar om jag behöver, då kommer jag väl att få ett gött axx? ungefär som zx?