Tjena, sitter och funderar om jag ska kapa av den undre delen av bakläppen (det som sticker ut under reg skylten) på min speedfight 2.
Har någon gjort detsamma och har några tips eller tekniker?
ta vinkelslipen eller en fintandad såg och kapa, sen tar du sandpapper efteråt om det blir mkt "spån" som sitter kvar. Men jag skulle gjort en egen ist. Blir mkt snyggare!
DiNozzan skrev:Men jag skulle gjort en egen ist. Blir mkt snyggare!
Blir ju problem med blinkers som sitter monterade i läppen, jag vill inte köpa till några nya blinkers och sätta någon annan stans, eller vet du hur man kan göra?
Så gjorde min polare och då kunde han ha kvar blinkersna som du ser dock blir de självklart snyggar o tabort hela den. Förresten nu kom jag på att du kanske hade Eu? då funkar inte detta antar jag utan att ta bort skylten..
(lägg märke till colatrimmet som vi skoja lite med han)
hmm hade jag varit du så hade jag köpt en undertail kåpa med miniblinkers
mycket snyggare men ja annars får du väll bara ta en såg.
tog min (fast på vivacity) med en sax och avbitare
Jag skulle säga, Kapa bort hela skiten ! http://twostroke.se/product.asp?product=63 köp en ny lampa med inbyggda blinkers istället ser fränt ut som fan! Sen tar du typ o borrar hål i plåten eller en liten plast bit o fäster eu skylten i !
Annars kan du väll kapa o slipa ner den så får de väll bli som de blir, men de blir snyggare med den lampan eller drop blinkers är ganska fint också
Hoppas ja gedde dig lite mer idéer
Zaw skrev:Tjena, sitter och funderar om jag ska kapa av den undre delen av bakläppen (det som sticker ut under reg skylten) på min speedfight 2.
Har någon gjort detsamma och har några tips eller tekniker?
Jag plockade av reg skylten, kapade precis under skruvfästena med en vanlig såg, sen vart det finnemang!