HärligtHenrik Lundberg skrev:Ska utan tvekan följas!
Längtar redan till nästa update.
Kommer inte på tal, luftkylt är LJUVLIGT!potog skrev:hade varit nice om du gjorde den till vatten kyld
Kul att höra!frankys skrev:trevligt följs !
Jorå blev faktiskt braDerbi_MackaN skrev:Fin fint!
Hahaha precis!vicke xX SMT skrev:Bara att ta me en hink med kallvatten på pakethållaren och hälla på med jämna mellanrumpotog skrev:hade varit nice om du gjorde den till vatten kyld
Haha jo!demmuus95 skrev:fan va sketen ramen var dåmen dehär ska jag följa, intressant med lite äldre mopeder!
Sant sant, men ska försöka i vilket fall. Fast testar först vid sidan om med två plåtar i samma tjocklek, går de skit där så hjälper en polare mig med mig. Men hade varit kul att göra det själv, "Bara för att!"ArvidsZon skrev:Punkta med pinne är inte det bästa.
Kör med mig svets för det istället, mycket lättare.
Jåådå, nåt fejnt blir de nog! Jätteunikt det vetifan, men fräsch och snygg blir den förhoppningsvis.ET.sm skrev:Kommer nog bli bra!:D, lycka till:) gör något unikt:)
Haha danke!tiger skrev:Ser jävligt najs ut
/ Tiger
Jopp precis vad jag tänkt:)Peddobear skrev:Underliggande + chromade
braa effekt ju!
kromade överliggande är kanske bland de finaste rören till mt5 men underliggande duger också! :p
Mjopp rätt säker på att de blir det.P3kkl skrev:Kör på underliggande!
Haha.Nicke_95 skrev:Underliggande till mt5 ska vara raka rör
hm daookej. Jo! Tror de blir underliggande + chromade bakdämp.Henke skrev:Valde underliggande+svarta dämpare.
Anledning var att ja inte kunde bestämma mig för dämpare men tycker helt klart du ska ha underliggande, de blir nog lika snyggt vilka dämpare du än tar.