bör han inte köpa underliggande fall han vill ha (mest effekt) för pengarna ?CaToXXo skrev:Samtliga rör på twostroke är "bra" men om du ska köra med orgcylle så kanske Hebo eller tk. Dock låter dom förjävligt.
Jag skulle köra på leovince v6, mk thrower eller gianelli 2t, alla överliggande.
Till originalcylindern är det tveksamt.david96 skrev:bör han inte köpa underliggande fall han vill ha (mest effekt) för pengarna ?CaToXXo skrev:Samtliga rör på twostroke är "bra" men om du ska köra med orgcylle så kanske Hebo eller tk. Dock låter dom förjävligt.
Jag skulle köra på leovince v6, mk thrower eller gianelli 2t, alla överliggande.
Metrakit vad? Det finns en samlingstråd här där dom flesta rörs effektkurvor står.pl0ntus skrev:Tycker underliggande är sjukt snyggt men är metrakit för högvarvvilligt?
varför skulle ett underliggande vara bättre än ett överliggande?david96 skrev:bör han inte köpa underliggande fall han vill ha (mest effekt) för pengarna ?CaToXXo skrev:Samtliga rör på twostroke är "bra" men om du ska köra med orgcylle så kanske Hebo eller tk. Dock låter dom förjävligt.
fall du tänker pro race så funkar de väl men är bättre till 70cc känner ingen som kör de på 50cc så venne :S skulle nog satsa på ett yasuni r1 elr mk thrower
Metrakit Sp: 8-12.5 rpm. Lämplig cylinder: 70 cc-> Midrace.
Metrakit Prorace: 9-13.5 rpm. Lämplig cylinder: 70/80 cc Hyper/Midrace.
där är dom mk underliggande. tog från avgastråden
ett underliggande kostar oftast mindre att görawidell skrev:varför skulle ett underliggande vara bättre än ett överliggande?david96 skrev:bör han inte köpa underliggande fall han vill ha (mest effekt) för pengarna ?CaToXXo skrev:Samtliga rör på twostroke är "bra" men om du ska köra med orgcylle så kanske Hebo eller tk. Dock låter dom förjävligt.
fall du tänker pro race så funkar de väl men är bättre till 70cc känner ingen som kör de på 50cc så venne :S skulle nog satsa på ett yasuni r1 elr mk thrower
Metrakit Sp: 8-12.5 rpm. Lämplig cylinder: 70 cc-> Midrace.
Metrakit Prorace: 9-13.5 rpm. Lämplig cylinder: 70/80 cc Hyper/Midrace.
där är dom mk underliggande. tog från avgastråden