jag har en yamaha aerox 01 med 03 motor och jag har väl ganska mkt trimm på som 70cc lazer X-pro rör multi variator och lite sånt men mamma och pappa vill väl inte att jag ska ha det på och jag har en black box men den är ju så j*vla svår att koppla in snälla hjälp mig
jo , men den guiden har typ 2 bilder, som man knappt ser nåt på , och ingen direkt utförlig förklaring på hur man gör, t.ex. var cdi boxen och vilka kablar det är , och hur man ska koppla in skiten. Ska försöka göra en bättre när jag får tid
/ Glenn
Dracen skrev:
KoNG skrev:Han är lite vilsen bara
Men du är ju vilsen om du inte märker vad som händer!
Glennish skrev:jo , men den guiden har typ 2 bilder, som man knappt ser nåt på , och ingen direkt utförlig förklaring på hur man gör, t.ex. var cdi boxen och vilka kablar det är , och hur man ska koppla in skiten. Ska försöka göra en bättre när jag får tid
/ Glenn
Okej najs.
För jag kanske oxå behöver en blackbox om jag ska köpa en fiddy.
PS. jag är inte från Jokkmokk, jag är från Stockholm.
Glennish skrev:fiddy ? Dem är ju olagliga hur som helst, vare sig om du ska köra på vägen eller om du kör för snabbt !
Det finns ju EU-fiddys, då borde man väl kunna göra om en vanlig fiddy till en 30 moppe fiddy?
Skriv i min tråd istället så vi inte kommer off topic i denna. Ligger under "Minisar"
jo har sett den tråden, aja sista jag skriver nu så vi itne hamnar helt off topic; Jag tror helt ärligt inte att det går att göra om dem till 30moppe, men man kan ju alltid ringa "??" för att ta reda på de
Dracen skrev:
KoNG skrev:Han är lite vilsen bara
Men du är ju vilsen om du inte märker vad som händer!
Glennish skrev:jo har sett den tråden, aja sista jag skriver nu så vi itne hamnar helt off topic; Jag tror helt ärligt inte att det går att göra om dem till 30moppe, men man kan ju alltid ringa "??" för att ta reda på de
Hur kan man kontka trafikpolisen da?
eller vart e det man ska ringa/maila?