Tjenare, efter att ha varit ute å stuntat med några kompisar som kör slider å aerox blir jag lite sur att jag inte kan dra upp min snake på bakjulet när jag kör fort!! Alla moppar går typ nästan lika hårt, dom har lite bättre axx.
Går det lättare om jag höjer moppen mer?
Eller är det bara svårare med ludix för jag kan inte dra upp den om jag kör snabbare än tex 25 medans dom kan dra upp den i typ 45-50
Om du kör fullgas och ska ha upp den på hjulet så måste du ta upp den själv när du inte har någon "gas-push", så jag skulle snarare rekommendera att du sänker den och drar som fan i styret så kanske det går
att höja mopeden gör så det blir enklare, men släpp gasen, tryck BAKÅT moppen och gasa samtidigt, om du trycker framdelen upp blir det inte lika lätt som att trycka bak
rexzo skrev:Tjenare, efter att ha varit ute å stuntat med några kompisar som kör slider å aerox blir jag lite sur att jag inte kan dra upp min snake på bakjulet när jag kör fort!! Alla moppar går typ nästan lika hårt, dom har lite bättre axx.
Går det lättare om jag höjer moppen mer?
Eller är det bara svårare med ludix för jag kan inte dra upp den om jag kör snabbare än tex 25 medans dom kan dra upp den i typ 45-50
släpp gasen lite, och tryck ner framdämparen och ryck sen hårt i styret samtidigt som du gasar snabbt.