hade tänkt mig en Rieju rrx sm men har hört att dom har väldigt seg acceleration.
jag är ganska osäker på vilken moped jag ska köpa så är tacksam för tips

effektrör och sen får jag se, moppen får kosta ca 15 000derbiofc skrev:Ska du köra trimmat eller otrimmat?
Om du ska köra original- Derbi drd/xtreme/xrace. Bra acc på alla dom.
Om du ska köra ostrypt- Rieju rrx, drac. Derbi drd/xtreme/xrace. Beta RR. Betan går sjuukt fint men låter riktigt högt urpuggad
Derbi drd accar inte så bra enligt mina erfarenheter....derbiofc skrev:Ska du köra trimmat eller otrimmat?
Om du ska köra ostrypt- Rieju rrx, drac. Derbi drd/xtreme/xrace. Beta RR. Betan går sjuukt fint men låter riktigt högt urpuggad
Niklas Berntsson skrev:Derbi drd accar inte så bra enligt mina erfarenheter....derbiofc skrev:Ska du köra trimmat eller otrimmat?
Inte orginal i alla fall!
hahah ok men en orginal aerox dra ifrån en orginal Derbi drd........derbiofc skrev:Niklas Berntsson skrev:Derbi drd accar inte så bra enligt mina erfarenheter....derbiofc skrev:Ska du köra trimmat eller otrimmat?
Inte orginal i alla fall!
Min drd racing axxar ifrån mina kompisars dt50's, Senda xtreme/xrace och min dom alla andras var helt original
Fördelar: Bra ax och styrka som original, skön körställning, motorn är bra, och utseendet är mycket fint.Oktan skrev:Tror det blir en Derbi Senda xtrememen är det någon nackdel/fel med dom om någon vet
då blir det nog att jag köper enPeddobear skrev:Fördelar: Bra ax och styrka som original, skön körställning, motorn är bra, och utseendet är mycket fint.Oktan skrev:Tror det blir en Derbi Senda xtrememen är det någon nackdel/fel med dom om någon vet
svagheter: inte många men några är: dåligt lyse, hårda dämpare(det tkr jag inte menmen) o oljepumpen (likdant på andra moppe). Inget större problem.