fyfan det är sånna som du som får folk att hata mopeder...GuZt4v skrev:man blir bara så förbannat trött på idioter som de...Piitus96 skrev:Cirka 2 månader före jag fick kort, så åkte jag alltid med min polare (1 år äldreo har kort) för o fiska, o snabbaste sättet för han att ta sig till mig är att köra på en cykelstig i cirka 50 m innan han kmr till vägen som leder bort till mig. Men iaf, så har han nyss lämnat av mig för att dra hem o käka, o en halvtimme senare när han kmr tillbaka så sa han att en familj längre upp på gatan vars barn som satt mitt på gatan, så min polare hade kört lite fort mot han för att skrämmas o få han att flytta på sig, så grabben blev ju räd o stack intill trottoaren, o min polare vinkade lite lätt tbx som i att "det är lugnt". Iaf nästa dag, så hade han kört hem för at käka (igen), o då på väg hem så hade Farfar till den ungen sprungit ut på vägen o försökt smälla till honom i huvudet, så självklart blev man arg på gubben som hade kunnat få han att krocka. Cirka 5 minuter efter de att han berättat, så stack vi för att fiska, o DÅ så sticker FARSAN ut på vägen o försöker smälla till mig i skallen, han va cirka 5 cm från min hjälm. Fattar mig inte på dessa, klart att de blir lite sura för att han skrämde deras grabb, men han tutade o allt på han för att få honom att flytta på sig, men att försöka få mopedister att krocka, de e fan ta mig bara efterblivet....
(dock så bor jag i en liten by där ingen bryr sig ett skit mer än en 40-50årig kärring som klagade när vi körde fyrhjuling på en åker med snowracer bakom... iaf de blev tyst när vi började skicka grus med mopparna på hennes rutor(vet att de var omoget men hon är dum i huvudet!)
en annan gång kommer jag o polare på en grusväg o möter ett par hästar... jag kommer sakta o kör lugnt tills en häst hoppar till o de skriker på mej att jag är dum i huvudet så får cp ryck o illvarvar (med orginalrör) o slänger i kopplingen så de sprutar grus o min polare lika dant då de försökte blocka vägen för honom även då vi kom på tomgång o körde sakta som faan så långt ifrån vi kunde..... vet också att de var omoget men ibland för de vara nog! jag kör inte fuckokörning annars (om jag inte får cp ryck eller är ute på egna vägar o vet att jag får köra dampigt ....