Tackar! Har dock slutat uppdatera då jag inte orkar spendera tid här då det förekommer väldigt mycket folkskillnad, många fuckon osv på tsr numera...
Tråkigt att du slutat uppdatera, roligt att läsa!
Haha "beklagar"!
Kult att du tycker det är roligt, kommer langa ett nytt projekt kanske. Blir efter helgens slut isåfall, har en ny leksak på g, ingen moped. Du får hålla utkik helt enkelt
Kolla gärna in mitt Rieju Drac RR Sport Edition 2005 Projekt!
Bergsten skrev:
Tackar! Har dock slutat uppdatera då jag inte orkar spendera tid här då det förekommer väldigt mycket folkskillnad, många fuckon osv på tsr numera...
Haha "beklagar"!
Kult att du tycker det är roligt, kommer langa ett nytt projekt kanske. Blir efter helgens slut isåfall, har en ny leksak på g, ingen moped. Du får hålla utkik helt enkelt
p4ck skrev:
Haha "beklagar"!
Och jag vet vad det är för nåt
SHH!
Riktigt Nice Rieju! Jag Såg att du inte visste vad du skulle skaffa för nya blinkers, Personligen tycker jag att dessa är snygga: http://biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Belysn ... -st-82338/ i svart! Lycka till med projektet, kommer bli kanon!
RiejuJååhan skrev:Riktigt Nice Rieju! Jag Såg att du inte visste vad du skulle skaffa för nya blinkers, Personligen tycker jag att dessa är snygga: http://biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Belysn ... -st-82338/ i svart! Lycka till med projektet, kommer bli kanon!
Tack du, men rev bort dom Lackerad i blank svart nu (firma lack) så den ser lite finare ut nu.