Tjenare allihopa, nu är det så att jag inte tror jag har hittat rätt kategori. Men jag letade efter det så kallade "köp & sälj" och hittade det inte, och tröck på en länk i regeltråden, eller vad den nu kallas, och stod att "404" inte kunde hittas. Så om nån mod misstycker får jag be om ursäkt och be att ni kan flytta tråden rätt!
Har en volvo duett som jag är sugen på att sälja då jag känner att jag inte orkar sätta i enkellåda och fyrpet eller liknande och inte vill köra lagligt.
Hos mig har den stått i ett år. Hos förra ägaren(Min kompis) stod den i ca ett halvår. Så den är knappt körd med på 1½ år. Kört med den runt gården nån gång för att se att allt funkar efter jämna mellanrum. Nybyggt träflak. Nybyggda skärmar. Dragit el till blinkers fram och bak och bromsljus bak. Ser inte så jävla fräsch ut utvändigt i motorrummet, men förra ägarn drog över en mekaniker som kollade över motorn lite och den var i mycket fräsch skit. _I MOTORN_
Traktorn är _helt laglig_ med dubbla lådor.
Ljudet är en Denver stereo, AUX, USB och CD. två Gas 10" och två Gas 6.9". Basar och 6.9:er kopplade till ett Denver 4-kanaligt slutsteg, 2x400watt. Duger gott och väl.
vill ha 22k för traktorn.
Bilder skickas vid intresse. Bara att ni skriver eran mejl så kan jag skicka.
Och inget jävla tjat ifall ni tycker jag tar överpris eller liknande. För det tycker jag inte att jag tar. Förövrigt fräsch i lacken. en större spackelspricka bak och 4-5 mindre.