Följer! du kan ju kasta ett getöga i mitt och brorsans a-traktor projektktm_danielsson skrev:Tackar tackar, finare ska den bli också!Derbi_MackaN skrev:Riktigt snygg ktm!:)
Update

Följer! du kan ju kasta ett getöga i mitt och brorsans a-traktor projektktm_danielsson skrev:Tackar tackar, finare ska den bli också!Derbi_MackaN skrev:Riktigt snygg ktm!:)
Update
Absolut!Derbi_MackaN skrev:Följer! du kan ju kasta ett getöga i mitt och brorsans a-traktor projektktm_danielsson skrev:Tackar tackar, finare ska den bli också!Derbi_MackaN skrev:Riktigt snygg ktm!:)
Update
Bra ,lämna kommentar så är du bäst danielsson! fast du är ju den bästa modden menktm_danielsson skrev:Absolut!Derbi_MackaN skrev:Följer! du kan ju kasta ett getöga i mitt och brorsans a-traktor projektktm_danielsson skrev: Tackar tackar, finare ska den bli också!
Update
Kastar in en film och en till lite trevlig bild här
https://www.facebook.com/photo.php?v=41 ... =3&theater
Nä orkar inte lägga tid eller pengar på dessa fälgarzajkowski skrev:Lacka turbofälgarna vita, blir så förbannat snyggt till en blå traktor med vita fälgar!
Det sitter ju redan turbogrill på...HondaPojkeN skrev:snyggt kommer de bli med ocean fälgar! men du får ju skaffa turbo grill me ju!
Jodå, besiktad 21 december 2011moppenissen96 skrev:Haha , inte laglig någonstans