Perra.S skrev:Seriöst, är du ens på riktigt?potog skrev: Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.
Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt
haha störning aldrig hört talas om?tompa221 skrev:Tjenare jag har nyss köpt en aerox som har 70cc och original rör, ägaren säger att den gör 95 (har inte hämtat den än) funderar på en blackbox med bromshantagskod så när man starter den så går den bara så fort som man vill. men om jag glider runt i 30 där ja vet snuten brukar hålla till och dem stannar mig, så sa en i min klass att dem har något störning som får all el att sluta funka så den endå gör 95 är detta sant?
och tycker ni att 70cc och 21mm förgaser är "diskret" om man kör lungt?
Perra.S skrev:Seriöst, är du ens på riktigt?potog skrev: Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.
Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt
Haha, räkna också in risken att dom skulle missa själva moppen on pricka förarn istället så han får några hundra volt o sig... Skönt att bli grillad för att snuten tror att ens moppe är trimmad.. xDMreliasN skrev:säger samma som mattyyy, din polare har spelat för mycket need for speed och liknande och tänker på EMP, även om emp finns på riktigt så skulle de ju se förjävla roligt ut om dom stod o gjorde så på moppepojkar som åker förbi hahah!
skulle inte förvåna de gör de snuten i sverige och mopeder/motorcyklar går inte ihop...Sw33t skrev:Haha, räkna också in risken att dom skulle missa själva moppen on pricka förarn istället så han får några hundra volt o sig... Skönt att bli grillad för att snuten tror att ens moppe är trimmad.. xDMreliasN skrev:säger samma som mattyyy, din polare har spelat för mycket need for speed och liknande och tänker på EMP, även om emp finns på riktigt så skulle de ju se förjävla roligt ut om dom stod o gjorde så på moppepojkar som åker förbi hahah!