Det gör ju inget förutom att de låter skönt och är snyggt:D
av dom du länkade tycker jag att du tar malossi, det är dock det enda jag har erfaranhet av:)
Spelar ingen stor roll vilket du tar.
Tänk på att den kommer dra mycket mer soppa och låta mer, men den kommer bli lite piggare också Köp munstycke också, ca 10-15strl större.
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae
"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
att tänka på är ju att om du nu skaffar det så är det ju jävligt trångt bakom förgasaren på Derbi, så ingen av dom passar ju om du inte har något typ rör som går förbi dämparen
CaToXXo skrev:Spelar ingen stor roll vilket du tar.
Tänk på att den kommer dra mycket mer soppa och låta mer, men den kommer bli lite piggare också Köp munstycke också, ca 10-15strl större.
vad snackar du om?!
10-15strl större om han bara ska byta till sportluft, ca 5 strl större isf.
vad snackar du om?!
Det beror väl helt på vad för luftfilter man väljer, kan mycketväl tänka mig att om man väljer Stage6s luftfilter så kan 10 storlekar väl behövas.
Inget att bli förbannad över..
vad snackar du om?!
Jag snackar om egna erfarenheter och vad alla andra säger. Sj?
Elias: Japp, samma på scooter
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae
"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
vad snackar du om?!
Luftfilter gör inte ett skit för utom att polisen vill stanna dig 24/7 för den låter som fan och drar bara mer soppa...
Lägg pengarna på något bättre fall du vill trimma.