Ok, tack.vicke xX SMT skrev:mc-scatter.com99(fin)T.S skrev:Vet någon var man kan hitta förgasarmunstyck i Finland?
tmi-janikaasalainen.fi
Och om du har nån moppebutik i närheten är de bara att gå dit och fråga..
kör på biltemas neon gröna med grundfärg och mycket klarlack så blir det nog någe liknande, kanske något ljusare, "neonaktigare"draceN96 skrev:vart kan jag köpa denna färgen? länka gärna en bra sida.OBS (DET GRÖNA!!) http://www.google.se/imgres?um=1&hl=sv& ... ,s:0,i:114
Jag skulle köra på hammarlack... Behövs ingen grund eller klarlack och biter jävligt bra. Blir faktiskt ganska blank också.D4NI3L skrev: Och nu till min fråga som kanske inte passar in så mycket här men ändå
jag tänkte lacka om moppsramen och då behöver jag slagtålig, stryktålig färg. var går det att köpa?
vad använde ni?
Min lokala mc-butik har många.MoppeKillen97 skrev:Jag undrar var man kan köpa feta scooterhjälmar har kollat på MC-Huset men dom hade inte så mycket och så kollade jag handels någonting men där var inte något iheller och helst inte internet hemsidor för vill kolla i butikerna.
Din lokala återförsäljare har garanterat hjälmar, sen vad du anser är "feta" hjälmar är det upp till dig, men kom ihåg att ju mer du betalar desto bättre är de oftast när det kommer till att skydda skallen..MoppeKillen97 skrev:Jag undrar var man kan köpa feta scooterhjälmar har kollat på MC-Huset men dom hade inte så mycket och så kollade jag handels någonting men där var inte något iheller och helst inte internet hemsidor för vill kolla i butikerna.
Den lokala plåtgrossisten har det troligen.Victorh skrev:Finns durkplåt att köpa på biltema eller var skall man köpa de?
p0d1 skrev:Din lokala återförsäljare har garanterat hjälmar, sen vad du anser är "feta" hjälmar är det upp till dig, men kom ihåg att ju mer du betalar desto bättre är de oftast när det kommer till att skydda skallen..MoppeKillen97 skrev:Jag undrar var man kan köpa feta scooterhjälmar har kollat på MC-Huset men dom hade inte så mycket och så kollade jag handels någonting men där var inte något iheller och helst inte internet hemsidor för vill kolla i butikerna.
Hittar du tex en hjälm där som heter "Fet hjälm 23" så kan du faktiskt ta och söka runt lite på internet och se ifall du hittar någon sida som erbjuder det mycket billigare.
Vet att dyrare hjälmar för 6-8.000 kronor kan vara ett par tusenlappar billigare på internet, även med frakt inkluderat.
Den lokala plåtgrossisten har det troligen.Victorh skrev:Finns durkplåt att köpa på biltema eller var skall man köpa de?
Edit : Såg nu att du bor i Finland så glöm mina förslag..
¨XxfredcogxX skrev:Munstycken till mikuni förgasare som sitter på en smc cbw (EU fyrhjuling)?
Vitt sadel över drag, inte karbon?
twostroke för munstycken, textilaffär för tygXxfredcogxX skrev:Munstycken till mikuni förgasare som sitter på en smc cbw (EU fyrhjuling)?
Vitt sadel över drag, inte karbon?
twostroke, cykelkraft etc.Aerox97 skrev:Jag undrar vart man kan köpa nudebar till Beta ark ?
mekonomen rekommenderas!Mario Zinnert skrev:Tja, ska lacka om ramen på min moped för den ska svetsas om och sånt, så tänkte fråga er, var köper man orange färg? Inte biltema färg, utan ktm orange. Gärna på burk
1 centimeter bred är väldigt mycket, kan du inte ta två stycken 5mm och dra på bredvid varandra?rasmusborg skrev:Någon som vet vart man kan köpa orange fälgtejp?![]()
Har kollat på biltema men den var för smal, ska vara 1 cm bred typ, ska ha till Aerox
nej men den där blir perfekt!!p0d1 skrev:1 centimeter bred är väldigt mycket, kan du inte ta två stycken 5mm och dra på bredvid varandra?rasmusborg skrev:Någon som vet vart man kan köpa orange fälgtejp?![]()
Har kollat på biltema men den var för smal, ska vara 1 cm bred typ, ska ha till Aerox
edit : http://www.motoaction.se/mc/styling/f%C ... p-9mm-pf9a
"Bara" 9 mm dock..