hejsan jag har ett problem som jag undrar om någon vet vad felet är
jag har en yamaha slider 06 gått 400 mil ca
och problemet är att
axxet /orket på moppen har dte hänt något med den orkar inte i början
och det är ju något med variatorn men vad hur hur ska man fixa det skulle varigt nice om någon svara
Du kan ju gärna beskriva vad felet är med variatorn?
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
problemet fixat det var variatorn där vikterna ligger i kommer inte ihåg va det heter men locket osm är på vikterna det ska sitta 3 styken plastbitar där och dom va borta så jag satte dit nya och nu går det som fan toppas 90 100
draxee skrev:problemet fixat det var variatorn där vikterna ligger i kommer inte ihåg va det heter men locket osm är på vikterna det ska sitta 3 styken plastbitar där och dom va borta så jag satte dit nya och nu går det som fan toppas 90 100
draxee skrev:problemet fixat det var variatorn där vikterna ligger i kommer inte ihåg va det heter men locket osm är på vikterna det ska sitta 3 styken plastbitar där och dom va borta så jag satte dit nya och nu går det som fan toppas 90 100