Speedfighten ska säljas (blocket hjälp)

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
moppenissen96
Kinaraket

Speedfighten ska säljas (blocket hjälp)

Inlägg av moppenissen96 »

Hej! Ska sälja min helt nyrenoverade speedfight 2 från 02 dock. Vad ska jag skriva i annonsen och i rubriken som ska locka köparen?

Batteriet är väldigt dåligt så tutan låter lite konstigt och startmotorn går inte. Ska jag lägga ut den endå och säga att ett nytt behövs eller förlorar jag mycket på det? :)

Tack i förhand :)
Avverkade moppar & A-traktorer

5x Speedfight
4x Aerox
2x Slider
3x Viva city
1x Derbi Senda
2x Yamaha FS1
2x Baotian
Volvo 240 turbo okapad
2x Volvo 744 kapad

Nuvarande fordon

BMW 320 M-sport E46
Speedfight 2 09
Användarens profilbild
Tobbe96
Svårstartad skrothög

Inlägg av Tobbe96 »

Vet inte vad du ska skriva :/ men att tutan låter konstigt beror nog på att batteriet är dåligt ;)
Bild

Victorh skrev:glykol + vatten intebra kan vara det som är problemet!
Jaså? ;)
kannebanne
Avstängd

Inlägg av kannebanne »

TJEEENARE FAAAAN! Säljer moppen för att jag inte vill ha skroten mer. Ni som vill ha den får komma och hämta den. 20 000 snabb affär, kompisar vill jag också ha!

Sökord: Skrothög, vill inte ha den mer kom och hämta
Moped: Yamaha DT50MX
Användarens profilbild
Peppenamnlos
Varnad

Inlägg av Peppenamnlos »

Skriv om den är EU/30 moped, ett helvete att maila alla och fråga om det. Vet själv hur det var när jag ville ha moped och titta blocket.

Exempelvis

Säljer nu min nyrenoverade Peugeot Speedfight 2 -02. Det är en "EU/30 moped", den är "Otrimmad/trimmad". Funkar bra förutom att batteriet är dåligt och startmotorn går, detta kan åtgärdas med "...". "Papper och 2 nycklar finns".
Liiiiiiljekoooonvaljer! Gröna vita rosor i snön! Liljekonvaljer som göms i snön, kommer tillbaka som liiiiiiiljekonvaljer!
Användarens profilbild
Seenz
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Seenz »

Skriv lite kanske vad du har bytt och så?

Säg t.ex ej buskörd och så t.ex Regelbundet tvättat 1-2 ggr i veckan. Som man förstår att du har varit rädd om den.

Det tror jag lockar till köpare.
Live like today was you're last day.
Skriv svar