Kommer bli snyggare å fetare när jag har sålt crossen å har mer pengar till moppenFredd_e skrev:lätt snyggaste Rieju Dracen jag har sett på länge

Jo det blir ju snyggare att göra ett fäste nere vid broms pedalen, men du kan ju ha det som en tillfällig lösning om du vill köraHondaPojkeN skrev:hmm har funderat på att göra så men tycker inte att det är snyggt så jag ska bygga ett fäste vid broms pedalen av starkt stål!izeman skrev:Jag har ett litet tips på hur du kan fästa röret. Det kanske inte är så snyggt men det skaver iaf inte på svingen då. Här kommer en bild på hur jag menar
ja klart man kan ha de tillfälligt men det vill inte jaizeman skrev:Jo det blir ju snyggare att göra ett fäste nere vid broms pedalen, men du kan ju ha det som en tillfällig lösning om du vill köraHondaPojkeN skrev:hmm har funderat på att göra så men tycker inte att det är snyggt så jag ska bygga ett fäste vid broms pedalen av starkt stål!izeman skrev:Jag har ett litet tips på hur du kan fästa röret. Det kanske inte är så snyggt men det skaver iaf inte på svingen då. Här kommer en bild på hur jag menar
Jo fan har sett de!k-skåpet skrev:Samma rör som polarn (räzerdracen) kör med på sin drac! går väl på ganska bra för att var original allt annat men lite slö i accat tycker jag
Nja tröttnat å tröttnat.. vill ha något annat som jag kan trimma mer å mecka medTSR`BakarN skrev:Hary tröttnat på skiten nu ellerHondaPojkeN skrev:jojoYamahaMarcus skrev:Blir fint som fan de härhar hänt en del sen sista updaten typ nya lameller å sportluft å mera men orkar inte uppdatera!
DRACEN SÄLJES/BYTES!![]()
Tack!PieForMidgets skrev:Fet, men 15 bast och kalla flickvännen för "kärringen"? Såvida du inte har en milf-älskarinna så är det ju 100% att du är en riktig bonne