Så för att det är kul så är det rätt att göra något olagligt.. hm Har ni också en gräsmatta? Ge mig adressen så ska jag göra det på eran för att det är kul
Så för att det är kul så är det rätt att göra något olagligt.. hm Har ni också en gräsmatta? Ge mig adressen så ska jag göra det på eran för att det är kul
Det skulle vara kul tror du att han har likadan min som golfspelara??
Det skulle vara kul tror du att han har likadan min som golfspelara??
Det tror jag inte Tror han kommer stå bredvid och skratta när jag kör upp hans gräsmatta, det är ju roligt tycker han!
Fan otroligt att vissa är verkligen bakom flötet så mycket..
Absolut! Vagnmakarebyn 7N 21840Bunkeflostrand
Aww synd att du bor så jävla långt ifrån, men dock så bor du i höghus och har ingen personlig gräsmatta, tattare.
p0d1 skrev:
Absolut! Vagnmakarebyn 7N 21840Bunkeflostrand
Aww synd att du bor så jävla långt ifrån, men dock så bor du i höghus och har ingen personlig gräsmatta, tattare.
Jag kan fixxa en Och höghus? 4 vånigar.. Kom igen..
Kom igen, han körde ju nästan bara i bukern och förstörde inget gräs... palla va moralpolis
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Tuta skrev:Kom igen, han körde ju nästan bara i bukern och förstörde inget gräs... palla va moralpolis
¨
Du tror inte att det blir märken i gräset när han kommer farandes som bollen kan fastna i vilket resulterar att de ska fixa till det överallt, sen fick vi se två minuter, utav kanske.. tio kanske, eller hur? och tvivlar på att han bara åkte runt i bunkern hela tiden..
Omoget och idiotiskt i vilket fall som helst, sen att tycka att det är rätt är också det
Tuta skrev:Kom igen, han körde ju nästan bara i bukern och förstörde inget gräs... palla va moralpolis
¨
Du tror inte att det blir märken i gräset när han kommer farandes som bollen kan fastna i vilket resulterar att de ska fixa till det överallt, sen fick vi se två minuter, utav kanske.. tio kanske, eller hur? och tvivlar på att han bara åkte runt i bunkern hela tiden..
Omoget och idiotiskt i vilket fall som helst, sen att tycka att det är rätt är också det
Jackass vet hur man stör folk på golfbanan på ett roligt sätt då de bara riktar sin "vandalism" mot de som spelar!
Att göra som personen i denna videon, att förstöra golfbanan, är ju bara dumt och framförallt inte roligt... Rörde inte ens lite på skrattmusklerna
riejumikäl skrev:Jackass vet hur man stör folk på golfbanan på ett roligt sätt då de bara riktar sin "vandalism" mot de som spelar!
Att göra som personen i denna videon, att förstöra golfbanan, är ju bara dumt och framförallt inte roligt... Rörde inte ens lite på skrattmusklerna
Han sprutade upp lite grus på gräsmattan= väldigt farligt när man spela golf, bollen kan ju vika av om bollen nuddar ett sandkorn. Och gräset självläker efter ett tag, så ingen skada är egentligen skedd.
Det är på tiden Moderat bandyspelarna,lära sig att spela under svårare villkor.
Cylinder: Malossi 70cc sport
Förgasare: Dellorto 17.5mm
Membran: Stage 6 VForce3
Rör : stage6 pro replica
Vev: Original
Variator: Polini speedcontrol 6.0g
Koppling: Malossi fly clutch röda race fjädrar
riejumikäl skrev:Jackass vet hur man stör folk på golfbanan på ett roligt sätt då de bara riktar sin "vandalism" mot de som spelar!
Han sprutade upp lite grus på gräsmattan= väldigt farligt när man spela golf, bollen kan ju vika av om bollen nuddar ett sandkorn. Och gräset självläker efter ett tag, så ingen skada är egentligen skedd.
Skit kul ju fast han skulle kört lite mer på gräset
p0d1 folk får visst tycka och ha egna åsikter utan att du ska hålla på och trycka ner dem.
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin
Gräset självläker verkligen inte efter ett tag.
Håller med om att det är kul att störa folk som spelar golf, men det finns ju en gräns.
Lär ju itne vara så jävla kul för den som måste punga upp några tusen för att fixa gräset
When I was in China on the All-American Ping Pong team, I just loved playing ping-pong with my Flexolite ping pong paddle.
Håller med om att det är kul att störa folk som spelar golf, men det finns ju en gräns.
Lär ju itne vara så jävla kul för den som måste punga upp några tusen för att fixa gräset
Dom som har anlagt golfbanan har nog råd att köpa lite planterings jord och lite gräsfrön.
Sen med tanke på hur mycket en golfbana förstör vår " vackra natur " när man anlägger den, så är det han gör på banan ingenting.
Cylinder: Malossi 70cc sport
Förgasare: Dellorto 17.5mm
Membran: Stage 6 VForce3
Rör : stage6 pro replica
Vev: Original
Variator: Polini speedcontrol 6.0g
Koppling: Malossi fly clutch röda race fjädrar
macbang skrev:
Dom som har anlagt golfbanan har nog råd att köpa lite planterings jord och lite gräsfrön.
haha va?
Om vi säger att du har en ny Aerox, kan jag då ta sönder bromshandtaget på den bara för att "du borde ha råd att köpa ett nytt?"
When I was in China on the All-American Ping Pong team, I just loved playing ping-pong with my Flexolite ping pong paddle.