Lite saker som är gjort
Addon fram
Addon sidokjolar
Kapade fjädrar
Turbogrill
Bagagelucka istället för flak
Vita blinkers
Ska göras
Klä in bagageluckan
Byta lite lister osv
Bygga ljudsystem
Nya fälgar (Ocean mk18 eller R fälgar)
Addon bak
Ta väck på två buckjävlar på motorhuven
Hova lysen (baklysen för er som inte är så inne på volvo delar)
Byta ut lite inredning
Sportratt
Tona lite rutor (ingen tattarfilm utan riktig toning)
Xenon lysen
Bilder
Pappa står o drar i fulltank efter vi hämtat den igår förmiddag

[spoiler]Och en bild från idag när jag var påväg hem

Som sagt snyggar till tråden någon gång i framtiden. Inge jävla p12 gråt om mina 740 turbo fälgar, feta som fan är dom![/spoiler]
Update 9 April
[spoiler]Tja, lite sen update menmen, har varit och shoppat lite grejer. Kom hem med ISO adapter till stereon (som inte passade men det kommer vi till sen), batteri, tändkablar och nya tändstift. Som sagt krånglade stereon lite men fick hjälp av flickvännens pappa som hållt på mycket med ljudsystem, tråkigt nog har jag bara två mutant 5,25or i nu men bättre än att höra kärringjävelns tjat!
Passar perfekt med den röda "porrbelysningen" som jag fått det kallat av alla möjliga personer

Här är flaket som ska kläs in, tätas lite bättre (nej den stora fläcken/pölen är inte för det läckt in, men det läcker in lite i kanterna) och eventuellt trycka in två 15" kickers där.

Nyduschad

23 April
Nu har det hänt lite grejer, har dock varit dålig på att ta bilder men ska fixa mera i veckan! Har bytt tändstift, tändkablar, satt på sommardäck (däck betyder däck inte fälgar), fixat en liten temporär bas i hemmasnickrad låda (ful som stryk men ljudet blev lite bättre i alla fall). Har även polerat plasten där bak blev lite bättre men efter några gånger blir det nog riktigt svart

Har även funderat lite på omlackering då det är lite halvdant gjort från dörrarna och bakåt, inte ordentligt slipat osv. Funderar på samma färg som nu fast mer metallic (nästan lite pearl effekt) eller orange (snygg orange inte någon matt ful rollad äckel biltema skit orange). Ska självklart lackera på firma så ge tips på färger!
Kan även hända att ett par kromade 18" JP MK18 råkar rulla på bilen av sig själva snart

Här är lite bilder bara för det inte ska se såååååååå tråkigt ut

Och här har vi the world famous "Mässan" i Örebro en vanlig lördag